خبرگزاری کار ایران

رییسی در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بنیه دفاعی و موشکی ایران برای جنگیدن نیست/ عربده‌های سعودی‌ها از روی عجز است

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۷۰۷

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عربده‌هایی که مقامات سعودی در دنیا می‌کشند از روی عجز است. آن‌ها جرأت و توان رویاویی با ایران مقتدر را ندارند، اگر غیر از این بود لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در دیدار جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هرچه در این کشور، مردم احساس خدمتگزاری خالصانه و دغدغه برای گره گشایی از کارشان را در میان مسئولان ببینند، اعتمادشان به کارآمدی نظام بیشتر شده و این موضوع با امنیت ملی ما در ارتباط است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تضعیف بنیه دفاعی کشور به هر شکلی و از سوی هر شخصی، اشتباهی بزرگ است، اظهار کرد: کشورما با همه تهدیداتی که وجود دارد و دشمنانی که در اطراف آن خیمه زده‌اند، از امنیتی پایدار و مستحکم برخوردار است که اگر غیر از این بود لحظه‌ای برای تهاجم به کشور درنگ نمی‌کردند.

او با تاکید بر اینکه بنیه دفاعی و موشکی ایران برای جنگیدن نیست، بلکه برای نجنگیدن است، گفت:‌ امروز ایران به لطف تلاش نیروهای گمنام عرصه دفاعی، از قدرت بازدارندگی و امنیتی بسیار خوبی برخوردار است.

رییسی تصریح کرد: این عربده‌هایی که مقامات سعودی در دنیا می‌کشند از روی عجز است. آن‌ها جرأت و توان رویاویی با ایران مقتدر را ندارند، اگر غیر از این بود لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز