خبرگزاری کار ایران

دعوت دادستانی کل کشور برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۲۴

روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور بیانیه ای با دعوت از قشرهای مختلف مردم به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حضور قضات،کارکنان و مسئولان دادستانی کل و دادسراهای سراسر کشور در این راهپیمایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا،ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل‌های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است،رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

   بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمان اسلام و ارزش های راستین الهی است،اما هرگز از آرمان حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه و ایثار و شهادت است.

ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امسال هم ،در صفوفی یکپارچه و متشکل از همه قشرها می‌آید تا روز قدس را که به فرموده امام راحل روز اسلام است،بزرگ بدارد و با صدای رسا همچنان که حضرت امام ( ره ) فرمود به جهانیان اعلام کند که روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد.

اسلامی که این روزها مظلومانه، اسیر نابخردی و جور مدعیانی است که خود را مسلمان می‌دانند اما از هیچ ظلم و ستمی علیه مسلمان و غیر مسلمان به نام دین دریغ نمی کنند و با پرچم تکفیر و الحاد اسلام ناب محمدی ( ص ) را هدف قرار داده اند.

آنان که این روزها تروریسم،خونریزی و جنایت را به نام اسلام گره زده‌اند و عامل دستان جنایتکار استکبار و صهیونیزم شده‌اند و به نام دین علیه ارزش‌های الهی قیام کرده‌اند و دست در دست دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی ( ص ) علیه بشریت جنایت می کنند،باید بدانند که مردم انقلابی ایران اسلامی هرگز از توطئه‌ها،تحریم‌ها و اعمال تروریستی نخواهند هراسید و فریادشان علیه  اربابان زر و زور و نوچگان بازی خورده‌شان همواره بلند است و در روز قدس بار دیگر جهانیان شاهد  حضور همیشگی ایرانیان در سنگر دفاع از میهن و ارزش های اسلامی و انقلابی آن خواهند بود.

قضات،کارکنان و مسئولان دادستانی کل و دادسراهای عمومی و انقلاب سراسر کشور نیز هم گام و هم کلام با همه مردم ایران و مسلمانان سراسر جهان،در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در این راهپیمایی با شکوه انزجار خود از دسیسه‌های استکباری علیه مسلمانان و مظلومان عالم را اعلام و بر عهد خود با امام خمینی ( ره )، شهدا و رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکیدی دوباره خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز