خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در نامه‌ای به سردار جعفری:

موشک‌باران مقر فرماندهی داعش اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۴۶

وزیر اطلاعات در نامه‌ای به فرمانده سپاه پاسداران گفت: موشک‌باران مقر فرماندهی داعش خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی به سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران به این شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خداوند قادر را شاکریم که عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر فرماندهی داعش موجب رضایت خاطر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت شهید پرور، خانواده‌های معظم شهداء، به ویژه خانواده  شهدای ۱۲ ماه مبارک رمضان تهران و مدافعین حرم گردید.

 بی‌گمان، این پیام روشن و عملیات هوشمندانه، خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخته و بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی و پاسداران غیور در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت تحت فرماندهی معظم کل قوات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را خواستارم.

سید محمود علوی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز