خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران:

طرح ایمن‌سازی حفاظتی و امنیتی مجلس به هیات رییسه ارائه می‌شود / تشریح جلسه غیرعلنی مجلس و گزارش وزرای اطلاعات، کشور و جانشین فرمانده سپاه به نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۲۱

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح ایمن‌سازی مجلس از نظر حفاظتی و امنیتی به هیات رییسه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهروز نعمتی درحاشیه نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی باحضور در جمع خبرنگاران به بیان نکاتی درباره جلسه غیرعلنی امروز با حضور مسئولان امنیتی کشور، اعلام کرد: درحادثه تروریستی مجلس نقاط ضعفی در مجلس وجود داشته که قابل‌کتمان نیست و آقای لاریجانی هم مواردی را در این زمینه مطرح کرد.

او گفت: مسئولان امنیتی هم به دنبال حل این موضوع هستند و ان‌شاءالله تا دوشنبه طرح شفافی را برای ایمن‌سازی مجلس از نظر حفاظتی و امنیتی ارائه می‌کنند که هیات رییسه مجلس درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه صبح امروز وزرای اطلاعات، کشور و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران گزارشی درباره واکاوی و موشکافی حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران ارائه کردند و موضوعات متعددی از سوی نمایندگان، رییس مجلس و مهمانان جلسه مطرح شد.

او همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ نیروهای امنیتی در جریان حادثه تروریستی روز چهارشنبه پارلمان اعلام کرد: البته نقاط ضعفی هم وجود داشت که در جلسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد برای جمع‌بندی بهتر خصوصاً کمیته امنیت جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار کنند تا جمع‌بندی آن را به مردم اعلام کنیم.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس به نقش هدایتی گروه‌های تکفیری در حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران اشاره کرد و گفت: بنابر گزارش‌های ارائه شده تیم‌های مختلفی از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شدند و مقرر شد برای اینکه این مشکلات به جاهای دیگر نکشد تیم‌های بررسی موضوعات امنیتی طرح‌هایی را در این زمینه جمع‌بندی کنند.

او با بیان اینکه گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث تروریستی روز چهارشنبه به مجلس ارائه خواهد شد، گفت: خوشبختانه کشور ما کشور امن منطقه است و اقدامات خوبی قبل و بعد از این حادثه تروریستی وجود داشته و این اطمینان خاطر به مردم داده می‌شود که شرایط کشور تحت کنترل است.

نعمتی در پایان تصریح کرد: گزارش‌های ارائه شده نیز همچنین تیم‌های مختلف و خانه‌های امنی که تروریست‌ها در آن هم‌قسم شدند شناسایی و افرادی دستگیر شدند و بازداشت‌های متعددی در این زمینه وجود داشته است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز