خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد:

دولت راه را بر هرگونه رخنه تروریستی و افراطی خواهد بست/ تقدیر از تلاش‌های ارزنده نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۱۵

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌ها و بازماندگان شهیدان عزیز حادثه تلخ و تکان‌دهنده حمله تروریستی گفت: مردم و نظام ما در برابر این دست از تلاش‌های مذبوحانه تروریستی یکپارچه و متحد در کنار هم ایستاده و خواهند ایستاد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و تکان دهنده حمله تروریستی به حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان عزیز و مجروح شدن گروهی دیگر از شهروندان بیگناهمان عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر می‌کند.

مردم و نظام ما همانطوری که با برگزاری انتخاباتی پرشکوه و آرام قدرت مردم‌سالاری و اقتدار ایران را در منطقه و جهان به نمایش گذاشتند در برابر این دست از تلاش‌های مذبوحانه تروریستی یکپارچه و متحد در کنار هم ایستاده و خواهند ایستاد. 

دولت با تاکید بر پیشبرد امنیت پایدار و توسعه همبستگی و تفاهم ملی و به اتکاء اقتدار و توانمندی امنیتی و سیاسی راه را بر هرگونه رخنه تروریستی و افراطی خواهد بست و سیاست مدبرانه دوری از هرگونه تنش منطقه‌ای و جهانی و پیشبرد برنامه مبارزه ریشه‌ای با خشونت، افراطی‌گری و تروریسم سازمان‌یافته را پیش خواهد برد و عزم دولت و اراده ملت بزرگ ایران بسیار بزرگتر از خشونت متحجران افراطی و درمانده است.

به خانواده‌ها و بازماندگان شهیدان عزیز این حادثه ناگوار تسلیت می‌گویم و بهبود و سلامت هرچه زودتر مجروحان و آسیب‌دیدگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم و از تلاش‌های ارزنده همه نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی صمیمانه تشکر می‌کنم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز