خبرگزاری کار ایران

انتخابات هیات رییسه برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس امروز برگزار می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۴۸

عصر امروز انتخابات هیات رییسه برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس که قرار بود بعدازظهر امروز برگزار شود در برخی موارد به هفته آینده موکول شد.

بر این اساس علاوه بر انتخابات هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که بنابر اعلام سخنگوی این کمیسیون به علت برگزاری انتخابات اجلاسیه سال نخست در ۳۰ خردادماه و لزوم اتمام یک سال تمام پس از برگزاری انتخابات، برگزاری انتخابات قرار است رای‌گیری برای تعیین هیات رئیسه اجلاسیه دوم در هفته آینده انجام شود. انتخابات هیات رییسه پنج کمیسیون دیگر نیز به زمان دیگری موکول شد.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار ایلنا رای‌گیری برای تعیین هیات رئیسه کمیسیون‌های اقتصادی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب، خاک و منابع طبیعی، شوراها و امور داخلی کشور و همچنین کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی امروز برگزار نخواهد شد.

همچنین بنا بر اعلام نمایندگان مجلس انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی آموزش و تحقیقات، انرژی، صنایع و معادن، عمران، حقوقی و قضایی، برنامه، بودجه و محاسبات و همچنین کمیسیون فرهنگی مجلس امروز برگزار می‌شود.

این در حالی است که بنا بر گفته اعضای این کمیسیون‌ها برگزاری این انتخابات در دستور کار هریک از کمیسیون‌ها قرار گرفته و صرفاً در صورتی که اتفاق خاص و غیر مترقبه‌ای نیفتد رای‌گیری برای تعیین هیات رئیسه در جلسات بعدازظهر این چند کمیسیون‌ تخصصی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز