خبرگزاری کار ایران

باهنر:

اصولگرایان نتیجه خوبی در انتخابات کسب کردند/ سعی بر ناکارآمدن نشان دادن دولت ظلم به نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۱۱

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید بعد از انتخابات رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل کنیم، گفت: اینکه بخواهند اکنون ناکارآمدی دولت را نشان و آن را ثابت کنند ظلم بر نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر در مراسم ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ مدت‌هاست در جبهه پیروان خط امام و رهبری میزبان مشترک جریان‌های اصولگرایان هستیم، البته در جمع دوستانی که تعلق به جبهه اصولگرایان نیستند نیز حضور دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: دو انتخابات مهم را پشت سر گذاشتیم، مسئله حضور مردم در پای صندوق ها زیاد گفته شده، اما امسال رکورد بی‌نظیری را شاهد بودیم. در بین کشورهایی که خود را مهد دمکراسی می‌دانند، این سطح مشارکت مردم بی‌نظیر  است، حتی متخاصم‌ها و خارجی‌ها نیز به این نکته رسیده‌اند که باید از صندوق‌های رای استقبال شود. آنها در حال حاضر متوجه شدند باید پای صندوق‌های رای بیایند نه این که در خیابان‌ها هجوم بیاورند. سال ۸۸ و ۷۸ را هم دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد. تئوریسین‌ها هم به این نتیجه رسیدند که کسب مطالبات نیازمند حضور پای صندوق‌های رای است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه هم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کردند، یادآور شد: موضع امام (ره) مشخص است ومقام معظم رهبری هم گفتند حتی کسانی که نظام را قبول ندارند پای صندوق‌های رأی بیایند.

او گفت: در جریان انتخابات ما شاهد یکسری رفتارهای جدید هستیم. در مناظرات حرف‌های با ربط و بی‌ربط زیاد زده شد، اتهاماتی مطرح  شد که در دادگاه ثابت نشد. بعضی از کاندیدا نتوانستد بر اساس ایده حرکت کنند و از این رو کسانی که اهل حساب و کتاب بودند متوجه شدند برخی وعده‌ها امکان پذیر نیستند. شفاف شدن مسائل و گفت‌وگوی بی‌پرده سودش بیشترش است. من در مصاحبه‌ها گفته‌ام که مدت‌هاست دستگاه‌های دروغ سنج اختراع شده و می‌توان به راست و دروغ بودن حرف‌ها پی برد.

باهنر نتیجه انتخابات را برای اصولگرایان خوب توصیف کرد و گفت: اصولگرایان توانستند در این دوره از انتخابات با تلاش‌هایی که انجام دادند، رای حدود ۴۰ درصد واجدان شرایط را از آن خود کنند و دولت باید از این ظرفیت استفاده کند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنم و به آن جامه عمل بپوشانیم، اظهار کرد: اینکه بخواهند اکنون ناکارآمدی دولت را نشان و آن را ثابت کنند ظلم بر نظام جمهوری اسلامی است. اگر دولت به صورت طبیعی توان حل مشکلات را دارد باید به کمک دولت رفت. دوران رقابت تمام شد و الان زمان همکاری است و این چهل درصد هم باید به پای کار بیابند. آنجایی که دولت برای حل مشکلات مردم کمر همت ببینند، ما وظیفه خود می‌دانیم که کمک کنیم.

او افزود: مسابقات باشگاهی داشتیم که ۶ به ۴ باختیم اما الان مسابقات بین‌المللی داریم و باید به دولت کمک کنیم. دولت نیز باید مصمم باشد که حق مردم بصیر را احقاق کند. اگر جایی دولت حاشیه را به متن براند باید رصد صورت بگیرد و نگذاریم که به راه خطا و اشتباه برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز