خبرگزاری کار ایران

بهروز نعمتی:

به دنبال حذف مطهری از هیات رییسه مجلس نیستیم/ مطهری پیشنهاد کرد رییس با نظر سه فراکسیون انتخاب شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۴۳۷

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: ما در فراکسیون به هیچ وجه به دنبال حذف آقای مطهری از هیات رییسه مجلس نیستیم و طرح این موضوعات برای شیطنت، سهم‌خواهی و از بین بردن وفاقی که در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مذاکرات مختلفی بین سه فراکسیون اصلی مجلس انجام گرفته اما هنوز خروجی روشنی برای آن مطرح نشده و این جلسات به جمع‌بندی نهایی نرسیده و تا لحظه انتخابات هیات رییسه مجلس ممکن است مذاکرات مختلفی در جریان باشد.

او گفت: مطهری پیشنهادی را مطرح کردند ناظر بر این موضوع که رییس به صورت مشترک انتخاب شود، منشی‌ها و کارپردازها با سه کاندیدا از سوی هر فراکسیون باشد و برای نایب رییسی نیز چهار کاندیدا معرفی شود.

نعمتی در پایان تصریح کرد: بر این اساس، یعنی دو نفر قبلی به‌ علاوه دو نفر دیگر از دو فراکسیون اصلی که ما به ایشان گفتیم ابتدا این پیشنهاد را در فراکسیون خودتان مطرح کنید و مصوب کنید و سپس در جلسه مشترکی به کمیسیون امید، ولایی و مستقلین ارائه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز