خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

آیت الله امینی به روحانی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۹۹

آیت‌الله ابراهیم امینی در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی انتخاب مجدد وی به سمت ریاست جمهوری را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام آیت‌الله ابراهیم امینی به شرح زیر است: 

روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶، شاهد یکی دیگر از برگ‌های زرین و افتخارآفرین تاریخ ایران اسلامی بودیم. شکوهی وصف‌ناپذیر از وحدت و همدلی و نمایشی بی‌نظیر از اراده ملی و غیرت دینی که در دنیای امروز، مشابهی برای آن نمی‌توان یافت و این یکی از پیشتوانه‌های اصلی نظام اسلامی ایران است. 

مشاهده صف‌های طولانی شما مردم عزیز و انتظار چند ساعته برای مشارکت در سرنوشت و آینده کشور و نمایش احساس موثر بودن در مهمترین رویداد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران سرافراز، همه دوستان و دشمنان داخلی و خارجی و رفقا و رقبای دور و نزدیک اعم از مسلمان و غیرمسلمان را بر آن داشت که در برابر عظمت و قامت بلند امید و نجابت شما مردمان شریف، آگاه و زمان‌شناس، سر تعظیم فرود آورده و زبان به تحسین بگشایند. 

من نیز به عنوان یک عضو کوچک از خانواده ایرانیان عزیز، از صمیم قلب مراتب سپاس و درود خود را نثار شما می‌کنم و خداوند را برای نعمت وجود چنین مردمی وظیفه‌شناس، شاکر هستم. 

از رهبر فرزانه و مدبر انقلاب نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم که با درایتی تحسین‌برانگیز و هدایت‌ها و سخنانی آرامش‌بخش، همه نگرانی‌های پیش از انتخابات را از بین بردند. 

به رئیس‌جمهور منتخب مردم در دوره دوازدهم، حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی نیز تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی توفیق و تائیدات الهی در جهت خدمت به مردم عزیز ایران می‌نماینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز