خبرگزاری کار ایران

حسینی در پیامی؛

یکی از مهمترین پیام‌های این انتخابات خواست ملت برای گفت‌وگو در عرصه ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۵۰

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی، یکی از مهمترین پیام‌های انتخابات ریاست‌جمهوری خواست ملت برای گفت‌وگو در عرصه ملی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سیده فاطمه حسینی در پیامی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی، پیام مهم این انتخابات را «خواست ملت برای گفت‌وگو در عرصه ملی» دانست.

در متن پیام این نماینده اصلاح‌طلب مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی آمده است:

ملت فرهیخته ایران ٢٩ اردیبهشت را یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور رقم زد. 

حضور پر شور ملت برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نقطه‌عطفی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

حضور چشمگیر جوانان در صفوف رأی نشان داد که جوانان کشورمان همیشه و در همه حال حامی جمهوری اسلامی ایران هستند و بر تأثیرشان در سرنوشت و آینده ایران اعتقاد راسخ دارند.

ملت عزیز ایران پیروز این رقابت‌اند و از مهمترین پیام‌های ملت سرافراز ایران اسلامی در این انتخابات می‌توان به خواست ملت برای گفتگو در عرصه ملی اشاره کرده و بدین جهت ضمن آن‌که انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی را تبریک عرض می‌نمایم، امید دارم پس از این نمایش اقتدار، رقابت‌های انتخاباتی جای خود را به رفاقت دهد و همه آحاد مردم و مسئولان دست در دست هم تلاش کنند تا حلاوت این حماسه در تاریخ کهن این سرزمین ماندگار شود.

اینجانب به نوبه خود ضمن تقدیر و تشکر از همه اقشار و آحاد ملت بزرگ ایران به واسطه این سربلندی و حضور امیدوارم که دولت آینده با اتکا به رأی و اراده مردم تمام توان و تلاش خود را برای پاسخگویی به مطالبات بر حق مردم به‌کار گمارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز