خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای نگهبان:

همه تخلفات را پیگیری می‌کنیم/ بازرسان سیار مرتب به استان‌های مختلف سرکشی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۹۶

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما همه تخلفات را پیگیری می‌کنیم اما ممکن است برخی از آنها صحت نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در خصوص میزان تخلفات انتخاباتی و گزارش‌هایی که به این هیات ارائه شده خاطرنشان کرد: ما مشغول بررسی گزارش‌ها هستیم و با دوستانمان در وزارت کشور هماهنگ هستیم و بررسی‌های دقیقی در خصوص نتیجه انتخابات به عمل آورده‌ایم.

او گفت: هنوز در جریان روند تعرفه اخذ رای هستیم تا این گزارشات به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد. ما همه تخلفات را پیگیری می‌کنیم اما ممکن است برخی از آنها صحت نداشته باشد اما در ساعات آینده نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی در پاسخ به این پرسش که آیا نامه نماینده حجت الاسلام رییسی به هیات نظارت در انتخابات درباره تخلفات مورد بررسی قرار گرفته یا خیر افزود: تمامی گزارش‌های تخلفات از مبادی گوناگون برای ما ارسال شده و مرتب هم در حال ارسال است.

او در مورد اعزام دو هیات از بازرسان هیات نظارت به دو استان کشور برای بررسی تخلفات انتخاباتی گفت: ما بازرسان سیاری داریم که مرتب به استان‌های مختلف سرکشی می‌کنند به خصوص در بخش‌هایی که احتمال تخلف بالاتر است.

کدخدایی در مورد اعلام نتایج گزارش تخلفات انتخابات تصریح کرد: بازرسی‌ها زمان‌بر است و باید منتظر پایان ساعت رای‌گیری باشیم .

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمار دقیقی از میزان شرکت‌کنندگان در انتخابات نداریم اما از میزان تعرفه‌هایی که عددهای مختلفی دارد می‌توان گفت که مشارکت مردم بالا بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز