خبرگزاری کار ایران

درخواست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از جهانگیری برای کناره‌گیری به نفع روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۷۹

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در نامه‌ای از مواضع جهانگیری در عرصه رقابت‌های انتخاباتی تقدیر و از او خواست با انصراف از نامزدی و در یک تصمیم متعهدانه و مسئولیت شناسانه از حسن روحانی حمایت کند

به گزارش ایلنا، نامه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به اسحاق جهانگیری به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر جهانگیری

سلام علیکم

خدای را سپاسگزاریم که فرصت خدمت به شریف‌ترین انسانهای روی زمین یعنی ملت بزرگوار ایران را فراروی فرزندان مسئولیت شناس این آب و خاک قرار داده وگذرگاههای وصول به مقصد را آنچنان باز نموده است که شیفتگان خدمت میتوانند آنگونه که شایسته است بار امانتی که بر دوش دارندرا  به سرمنزل مقصود برسانند.

شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان لازم می‌داند با صدایی رسا از جنابعالی که مسئولانه پیشنهاد این شورا مبنی بر ضرورت حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی را پذیرفته و در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ، مناظره‌ها و گفتگوها با قدرت، صلابت، خردورزی و اخلاق مداری از گفتمان اصلاحات به عنوان گفتمان امید ، آرامش ، توسعه گرایی و کارآمدی دفاع نمودید قدرشناسی کند و توفیقات بیش از پیش شما را از خدای بزرگ مسئلت نماید.

این شورا با توجه به مجموعه شرایط پیش آمده و به منظور تداوم راهی که از انتخابات خرداد ۱۳۹۲ فراروی ملت قرار گرفته است پیشنهاد می‌نماید جنابعالی در یک تصمیم متعهدانه و مسئولیت شناسانه دیگر حمایت از کاندیدای اجماعی اصلاح‌طلبان جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی را مورد تاکید قرار داده و با انصراف از نامزدی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگی دیگر بر کارنامه درخشان خود بیفزائید.

تردیدی وجود ندارد که آن برادر عزیز بیش از هر کس دیگر ضرورت اجماع اصلاح طلبانه را احساس می‌کنید همانگونه که متعهدانه در صحنه حاضر شدید انشاءالله با طیب خاطر این پیشنهاد را خواهید پذیرفت .

همچنین از ملت بزرگوار ایران انتظار داریم با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اجماعی اصلاح‌طلبان جناب آقای روحانی و همچنین نامزدهای شورای شهر تهران و دیگر مناطق از لیست "امید" شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان  برشکوه و عظمت ایران بیافزایند.

یاد امام و شهیدان جاویدان عزت و سربلندی ملت ایران با دوام

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز