خبرگزاری کار ایران

ابطحی در گفت‌وگو با ایلنا:

مناظره امشب سبد رای اصلاح‌طلبان را تکان داد/ صداوسیما از فضای بسته بیرون بیاید

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۴۹

یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: مناظره امشب سبد رای اصلاح‌طلبان را تکان و کسانی که تا امروز قصد نداشتند رای بدهند ترغیب کرد که به پای صندوق های رای بیایند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در ارزیابی خود از مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با بیا اینکه پیش بینی می‌شد مناظره سوم چالشی و توفانی باشد، گفت:‌ این مناظره تاثیر مثبتی در رای دادن مردم خواهد داشت. بسیاری از کسانی که تصمیم به رای دادن نداشتند با دیدن این مناظره قانع شدند که به یکی از کاندیداها رای دهند و به پای صندوق‌های رای بیایند.

او تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در هفته آینده باید تمامی تلاش خودشان را به کار گیرند تا مردم ترغیب و تشویق شوند در انتخابات شرکت کنند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد:‌ هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اصلاح‌طلبان سود بیشتری خواهند برد.

ابطحی با اشاره به رفتار کاندیداها در جریان مناظره گفت: متاسفانه ما شاهد بداخلاقی‌هایی در این مناظره بودیم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

او خاطرنشان کرد: مناظره سوم یک نقطه عطفی در تاریخ ارتباطات ایران است. این گفت‌وگو به رغم نظر بعضی‌ها نه نظام را تضعیف کرد و نه اثر منفی داشت.

معاون رییس جمهور دولت اصلاحات اظهار داشت: امیدواریم این شیوه در رسانه ملی بعد از انتخابات ادامه داشته باشد.

ابطحی تاکید کرد: مسئولان رسانه ملی و کشور باید بدانند طرح نظرات صادقانه آسیبی نمی‌رساند و صداوسیما باید از این فضای بسته بیرون بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز