خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

مشکل اساسی ما فرصت‌های نابرابر در حوزه اجتماعی و اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۳۸

شهردار تهران تاکید کرد: امروز مشکل اساسی ما فرصت‌های نابرابری است که در حوزه اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد باقر قالیباف در بخش پایانی حرف‌های خود در مناظره گفت:  من دوست داشتم در پایان مطلبی را خدمت ملت عزیزمان بگویم که نشد آقای روحانی و جهانگیری مطالبی را عنوان کردند که نمی‌توان ساکت ماند، چرا باید بگویم، اگر اشاره نکنم حق مردم محروم و مستضغف را نادیده گرفته‌ام.

او ادامه داد: امروز مشکل اساسی ما فرصت‌های نابرابری است که در حوزه اجتماعی و اقتصادی است، آقای روحانی باید  اولین برخود را خودتان انجام دهید بستگان شما در کنارتان چه می‌کنند؟چرا برخود نمی کنید؟ چون خود شما هم از این رانت استفاده می‌کنید.

قالیباف خطاب به روحانی گفت:  وقتی حدود ۸۰۰ متر زمین را  در سال ۷۰ دو و نیم میلیون تومان می‌گیرید حتما نمی‌توانید برخورد کنید.  ۳۸۵ متر زمین را در دهه ۸۰ به متری ۱۸۰ هزار تومان از مردم گرفتید.

قالیباف ادامه داد: بعد به ما می‌گویند املاک نجومی. شما چرا آنها را به مردم نمی‌دهید آن هم به نقد و قسط. شما می‌خواهید با فساد مبارزه کنید اینها درد مردم ماست. شما که می‌گویید نداریم و نمی‌شود.

او ادامه داد: من اسناد ملک‌ها را آورده‌ام که به نام این دو شخص بزرگوار است. برای همین آنها می‌گویند نداریم و نمی‌شود. و برای همین است که ما امروز ۶ میلیون بیکار داریم و هر سال یک میلیون به آنها اضافه می‌شود. کشور ما دارای منابع عظیمی هست به طوری ۵ درصد منابع کل دنیا را در اختیار داریم اما چرا مردم ما فقیرانه زندگی می‌کنند این به خاطر این است که مدیریت نداریم به خاطر اینکه فساد وجود دارد، سیستم‌ها را هوشمند نمی‌کنیم فساد ساختاری داریم..

قالیباف ادامه داد: متاسفم که این طور می‌گویم اما از قدیم گفته‌اند هر چه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی به بگندد نمک. ما باید شجاعانه بایستیم و با فساد مبارزه کنیم و حق مردم را بدهیم ما بر این باور هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز