خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

آقای قالیباف ادب و اخلاق و صداقت چیز خوبی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۳۵

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: من نمی‌گویم دروغ می‌گویید هر چیز جز خانه‌ای که دارم، مال آقای قالیباف. آقای قالیباف ادب و اخلاق و صداقت چیز خوبی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسحاق جهانگیری در بخش دوم آخرین مناظره زنده تلویزیونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه طرح و برنامه‌ای برای شکوفایی درون زا و ارتقای کیفیت صنعت خودروسازی ملی در کلاس جهانی دارید؟ عنوان کرد: آقای قالیباف! برادر عزیز گویی این دفعه برای تخریب آمدید ولی به شما اطلاعات غلط می‌دهند. من نمی‌گویم دروغ می‌گویید هر چیز جز خانه‌ای که دارم، مال آقای قالیباف. آقای قالیباف ادب و اخلاق و صداقت چیز خوبی است.

او افزود: امروز با افتخار عرض می‌کنم، زندگی من از این کاغذ سفیدتر است. خیریه هم درست نکردم که در پوشش آن اموال بدهم به کسی. اینکه شعار ایجاد شغل و ریشه کنی بیکاری را می دهند، مردم از شعار گوششان پر است. برنامه باید بدهید.

جهانگیری افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از ویژگی‌هایش درون زایی است؛ ما در صنعت خودرو هم از ظرفیتی که تا الان شکل گرفته است، استفاده می کنیم؛ برای درون زایی باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود تا شکوفا شود. در صنعت خودرو باید با برندهای معتبر دنیا مشارکت کنیم در ایران تولید کنیم و به جهان صادر کنیم.

او ادامه داد: من خیریه درست نکردم که به کسی اموال بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز