خبرگزاری کار ایران

روحانی:

آقای رییسی شما از افتتاح‌ها ناراحت هستید/ تهمت می‌زنید و می‌خواهید رییس‌جمهور هم بشوید

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۳۳

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: می‌گویند چرا در ماه‌های اخیر برای افتتاح به استان‌ها می‌رود و مصوبه می‌گذارنید. مصوبه‌ها قبلا بوده و گذرانده بوده است. من برای افتتاح به استان‌ها رفته‌ام و شما از این افتتاح‌ها ناراحت هستید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در بخش دوم آخرین مناظره زنده تلویزیونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما فرصت ها و تهدیدات رشد نقدینگی چیست؟ چنانچه رییس جمهور دولت دوازدهم شدید، چه برنامه ای در زمینه مدیریت و مهار این پدیده خواهید داشت؟ عنوان کرد: قبل از اینکه به این سوال پاسخ بدهم به نکته‌ای آقای رئیسی اشاره کرد، پاسخ می‌دهم. امروز جشن میلاد زمان است و من و شما هم‌لباس هستیم.

او ادامه داد: ایشان می‌گویند چرا در ماه‌های اخیر برای افتتاح به استان‌ها می‌روید و مصوبه می‌گذارنید. مصوبه‌ها قبلا بوده و گذرانده شده بود. من برای افتتاح به استان‌ها رفته‌ام و شما از این افتتاح‌ها ناراحت هستید.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه چرا من قانون را اجرا کردم، تصریح کرد: این قوانین شهریور سال قبل نوشته شده و در دی ماه در مجلس تصویب شده است. شما که مدعی هستید که با قانون هستید و ادعا می‌کنید حقوق خوانده‌اید اما گویا از قانون اطلاعات خوبی ندارید.

روحانی با بیان اینکه شما تهمت می‌زنید و می‌خواهید رئیس جمهور هم بشوید، خاطرنشان کرد: شما باید از حقوق ملت ایران دفاع کنید. چرا بدون دلیل اتهام و تهمت می‌زنید. ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم. هر کس تخلف کرده باید با اشد محازات شود.

او با بیان اینکه شما کار انتخاباتی می‌‌کنید، ابراز داشت: شما که با فساد مخالف هستید تخلف ۱۲ هزار میلیاردی که یک طرف آن قاضی‌ای بود که عزل شد و همکار شما هم بود و فرار کرده است و یک طرف هم مقام دولتی است که در ستاد شما حضور دارد. اگر با فساد مخالف هستید  جرا با آنها برخورد  و مخالفت نمی‌کنید.

رییس جمهور تاکید کرد: من نمی‌خواستم وارد این بحث شوم اما شما این مسئله را آغاز کردید و من لازم دانستم اینها را بگویم.

روحانی مهمترین مسئله برای مبارزه با نقدینگی را مسئله تورم دانست که باید کنترل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز