خبرگزاری کار ایران

رییسی:

فساد در کشور فراجناحی شده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۲۹

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: فساد در کشور فراجناحی شده چرا مدام می‌گوییم این دولت یا آن دولت فساد کرده فساد زیبنده نظام اداری ما نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در بخش دوم آخرین مناظره زنده تلویزیونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه و راهکارموثر شما برای مبارزه با  فساد و رانت خواری، به ویژه فساد سازمان یافته چیست؟ عنوان کرد: امنیت کشور امنیت سازمان اداری کشور در گروی مبارزه با فساد و ساختارهای فسادزا است که دولت باید آن را اصلاح کند.

او افزود: فساد در کشور فراجناحی شده چرا مدام می‌گوییم این دولت یا آن دولت فساد کرده فساد زیبنده نظام اداری ما نیست.

رییسی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات انتخاب افراد صالح برای امور است اگر یک دستگاه نظارتی گزارش فساد دارد باید با حساسیت برخورد کرد فرقی نمی‌کند این فساد زیر عمامه من یا آقای روحانی یا کت آقای جهانگیری یا قالیباف باشد باید حساسیت داشته باشیم اولین کسی هم که باید حساسیت داشته باشد  رییس دولت است در این دولت اگر اعلام می‌کنند نزدیک ترین فرد به رییس جمهور فساد داشته نه تنها حساسیت ندارند بلکه دفاع هم می‌کنند.

تولیت آستان قدس گفت: ما  در دولت کار و کرامت اجازه فساد را نمی دهیم ما در سازمان بازرسی هم آسیب‌ها را شناسایی کردیم اما غصه‌داریم چرا آسیب‌زدایی نشد مردم ما امروز دغدغه‌مند فساد اداری در کشور هستند ما معتقدیم با یک عزم و اراده راسخ امکان حل فساد در کشور وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز