خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در آنکارا:

روابط ایران و ترکیه باید در عرصه‌های گوناگون تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۲۹

سفیر ایران در آنکارا تاکید کرد که روابط ایران و ترکیه باید در عرصه‌های گوناگون تقویت شود.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم طاهریان‌فرد، سفیر ایران در آنکارا طی سخنانی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی ایران در سالن فرهنگی ترکان سایلان در مال‌تپه استانبول گفت: ایران و ترکیه دارای مناسبات تاریخی و ریشه‌دار هستند. روابط دو کشور باید در عرصه‌های گوناگون تقویت شود.

او همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری هفته فرهنگی ایران در استانبول اظهار داشت:‌ این نوع برنامه‌ها در معرفی فرهنگ دو کشور به مردم یکدیگر بسیار سازنده هستند.

در این مراسم علی قلیچ شهردار منطقه مال‌تپه با تأکید بر افزایش چنین برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: اکنون فرهنگ ایران به عنوان کشور دوست و همسایه ما از طریق برنامه‌های مختلف در تمام مناطق کشورمان به مردم معرفی می‌شود.

هفته فرهنگی ایران در منطقه مال‌تپه استانبول به منظور معرفی صنایع دستی و آثار هنرمندان استان اردبیل برگزار و امروز با حضور بختیار اسدزاده، سرکنسول ایران در استانبول، پروفسور ایلبر اورتایلی مورخ و دانشمند نامی ترک و دیگر مسئولین سرکنسولگری ایران و پس از اجرای زنده گروه موسیقی آذری-ختایی به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز