خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سازمان هلال احمر:

۱۷ تیم نجات‌دهنده هلال احمر در معدن آزادشهر به امدادرسانی مشغول است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۸۵۹

نماینده ولی‌فقیه در سازمان هلال احمر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر در زلزله خراسان رضوی، سیل آذرشهر، در آذربایجان غربی و کردستان و همچنین آتش‌سوزی پلاسکو و امروز در معدن آزادشهر با حضور ۱۷ تیم نجات‌دهنده فعالیت‌های امدادرسانی خود را ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌‌‌الاسلام عبدالحسین معزی در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه در هفته هلال‌احمر هستیم و آخرین روز این این هفته مصادف با ولادت حضرت قائم‌(عج) است، گفت: شعار بزرگداشت هفته هلال‌احمر «دنیایی در انتظار صلح» است که برگرفته از باور ما و پیروان اهل‌بیت(ع) است.

او با بیان اینکه باید جهان را آماده ظهور کنیم، اظهار داشت: برای آماده کردن جهان برای این امر مهم به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های گرانقدری نیاز است. یکی از این سرمایه‌های عظیم اجتماعی سازمان هلال‌احمر است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان هلال احمر با اشاره به اهداف هلال‌احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با هدف از بین بردن رنج و درد جامعه بشری و تحقق کرامت و شخصیت انسانی فعالیت می‌کند. مهمترین اهداف این سازمان ایجاد ارزش‌های پایدار و صلح و صفا در جامعه است.

معزی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر، جمعیتی است که جهان را برای منتظر واقعی و ظهور او آماده می‌کند، خاطرنشان کرد: هلال احمر درد و رنج را از جامعه دور می‌کند. در حقیقت خدمات امدادی جمعیت هلال احمر نه تنها در هنگام بروز حوادث بلکه در جریان‌هایی است که با دست انسان در جامعه شکل می‌گیرد.

او با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در سال گذشته ابراز داشت: جمعیت هلال احمر در استان‌های مختلفی که با حوادث طبیعی مواجه بودند، خدمات را ارائه کرده است. این جمعیت در زلزله خراسان رضوی، سیل آذرشهر، در آذربایجان غربی و کردستان و همچنین آتش‌سوزی پلاسکو و امروز در معدن آزادشهر با حضور ۱۷ تیم نجات‌دهنده فعالیت‌های امدادرسانی خود را ارائه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان هلال احمر ادامه داد: هدف جمعیت هلال احمر این است که خیر بشر به بشر برسد و جامعه‌ای براساس برنامه‌ریزی باشد و با مخاطرات مقابله کند و حس تعاون و کمک و همچنین آرامش را در جامعه ایجاد کند. دفاع از ارزش‌‌های انسانی، برقراری دوستی و تفاهم متقابل و از همه مهمتر جمع کردن مردم در کنار هم به عنوان سازمان داوطلبان و تربیت کردن جوانانی معتقد، ایثارگر، پرنشاط و کوشش‌گر از ماموریت‌های جمعیت هلال احمر است.

معزی با اشاره به شهدای هلال احمر در دفاع مقدس بیان کرد: جمعیت هلال احمر در زمینه آماده‌سازی جامعه سرمایه‌‌ای عظیم است و ما وظیفه داریم احسان کردن را در جامعه گسترش بدهیم و شما را به حس تعاون و کمک کردن و اینکه به یکدیگر احسان کنیم، دعوت کرده و صلح و صفا و صمیمت را داشته باشیم. از همین‌رو به سازمان داوطلبان هلال احمر بپیوندید تا به وسلیه جمعیت دست شما را در دست نیازمندان بگذارند که از وظایف بزرگ هلال احمر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز