خبرگزاری کار ایران

جابری‌انصاری با جمعی از جانبازان وزارت خارجه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۷۵

به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک شعبان و نکوداشت روز جانباز، جمعی از جانبازان حوزه معاونت عربی و آفریقا وزارت امور خارجه با حسین جابری انصاری دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در این نشست صمیمی که روز دوشنبه برگزار شد، ضمن تبریک ایام خجسته شعبانیه و تجلیل از جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: از بهترین روزهای خوش و با برکت سال همین چند روزی است که میلاد امام حسین و حضرت ابوالفضل و امام سجاد علیهم صلوات الله در آن واقع شده و معانی نمادین و نشانه‌های بزرگ در تاریخ انسان و جهان را در خود جای داده است.

جابری انصاری افزود: این روزها در عین حال که روزهای شادی است، با واقعه بزرگ کربلا در هم تنیده است و به همین علت، شادی این ایام بصورت ناخودآگاه با غم بزرگ کربلا و عاشورا همراه است و بی‌تردید این تقارن معنادار در مفاهیم ولادت و شهادت و در هم تنیدگی سرشت و سرنوشت سه گل بهشتی از گلزار سلاله پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله، حکمت‌هایی نهفته در خود دارد.

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه جانبازان و ایثارگران وزارت امور خارجه و اشاره به تقارن و پیوستگی ایمان و عمل صالح در اسلام و تاکید مستمر خداوند بزرگ در قرآن کریم به این دو مقوله که در کنار هم منشا تغییر و تحول در جامعه انسانی به شمار می‌روند، اظهار داشت: ایمان و عمل صالح در کار دیپلماسی و حوزه کاری وزارت امور خارجه به دلیل اهمیت و حساسیت بالای این حوزه باید به شکل خاص و دقت بیشتر نمود پیدا کند.

جابری انصاری در پایان این نشست صمیمی ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال به برکت این ایام خجسته، به جانبازان و ایثارگران وزارت امور خارجه توفیق عنایت فرماید تا از شیعیان و پیروان واقعی پیامبر اکرم و خاندان اهل بیت علیهم السلام باشند و با مدنظر قرار دادن مفاهیم قرآنی، به ویژه دو مفهوم در هم تنیده ایمان و عمل صالح، منشا اثرات شایسته و خدمتگزاری واقعی به اسلام و ایران باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز