خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌نگاری ایلنا از نخستین سخنرانی انتخاباتی روحانی؛

قزوین سراپا بنفش شد/ پیام قزوین به رییس جمهور

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۶۸۰

رییس جمهور در اولین سفر استانی خود پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع مردم قزوین سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی اعزامی ایلنا به قزوین، این سخنرانی با حاشیه‌هایی همراه بود:

*تا پیش از حضور روحانی در سالن شهید بابایی قزوین، خیل کثیری از مردم برای حضور در این سخنرانی حضور یافته بودند. نکته جالب در این مساله، به همراه داشتن شال و پرچم‌هایی بنفش بود به گونه‌ای که تنها عده‌ای اندک از این شال‌ها و پرچم‌ها به همراه نداشتند.

*اصلاحات زنده باد، خاتمی پاینده باد؛ اصلاحات زنده باد، روحانی پاینده باد؛ یار دبستانی من؛ وصیت هاشمی، حمایت از روحانی؛ آزادی اندیشه بی‌روحانی نمیشه؛ سلام بر روحانی، درود بر خاتمی؛ خامنه‌ای زنده باد، روحانی پاینده باد؛  و... از جمله شعارهایی بودند که توسط حاضران مکرر و بی وقفه در این نشست سر داده شد.

*حضور اقشار مختلف با لباس های محلی و همچنین وزرشکاران، زنان و جوانان در این نشست چشمگیر بود.

*با ورود روحانی حاضران به تشویق ممتد او پرداختند و سپس شعارهایی در رابطه با رفع حصر سردادند.

*حجت الاسلام شیخ قدرت الله علیخانی، حجت الاسلام ناصر قوامی، محمد نهاوندیان، محمدرضا نعمت زاده و مرتضی بانک و محمد علیخانی و... از جمله کسانی بودند که در این همایش در کنار رییس جمهور حضور داشتند.

*در هنگامی که روحانی درصدد آغاز سخنرانی خود بود مردم قزوین به صورت هماهنگ شعار "روحانی دوستت داریم" را بیان کردند که رییس دولت تدبیر و امید در پاسخ به این ابراز احساسات از مردم قزوین تشکر کرد.

*نکته جالب در این همایش این بود که بلندگوی همایش در چندین مقطع از جمله در ابتدای سخنرانی رییس جمهور قطع شد که روحانی دراین باره با تبسم گفت: شما در کشور ما سراغ دارید که مشکل بلندگو حل شده باشد؟ باید این مشکل را هم برای همیشه حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز