خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام رییسی:

پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم/ نسبت به هجمه‌ها جا نخواهم زد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۸۸۶

نامزد انتخاباتت ریاست جمهوری با بیان اینکه پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم، گفت: حق‌ تولیت بنده فقط برای زائران و فقرا خرج می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رییسی در جمع فعالان دانشجویی با بیان اینکه باید بسترهای فساد را از بین برد، گفت: در دولت اسلامی اجازه نمی‌دهم فساد در هیچ کجا لانه کند.

او با تاکید بر اینکه قبل از هرکسی، رییس دولت باید مدعی علیه فساد باشد، اظهار کرد: نظام بانکی کشور باید متحول شود و ما امکان تحول را داریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال تشکیل دولتی در طراز نظام اسلامی هستیم، ادامه داد: نباید به هیچ‌کس و هیچ جریان سیاسی وام‌دار بود.

رییسی با تاکید براینکه پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم، اظهار کرد: حق‌ تولیت بنده فقط برای زائران و فقرا خرج می‌شود. قادریم با توجهات حضرت رضا(ع) فقر را از چهره کشور بزدائیم.

او ادامه داد: می‌توانم کاندیدای اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در خط امام(ره) باشم.باید دولت کار و کرامت به نام امام رضا(ع) آغاز شود.به‌عنوان یک خادم برای حل مشکلات مردم آمده‌ام. دولت ما دولت انقلابی خواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌دانم در چه عرصه‌ای وارد شده‌ایم که منافع خیلی ها به خطر افتاده است. بنده نسبت به هجمه‌ها جا نخواهم زد. برنامه ما نجات اقتصاد و مدیریت کشور است.

رییسی با بیان اینکه نیامده‌ام که بروم، گفت: آمده‌ام که موفق شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز