خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۳۷

دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با نام‌نویسی بقایی، احمدی‌نژاد، برخی از نمایندگان مجلس، رییس سابق بنیاد شهید و یکی از بازیگران همراه بود.

 

۱۸:۵۲؛نام‌نویسی ۲۸۷ داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲ روز / ۱۳ داوطلب زن هستند

تا پایان روز دوم ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در مجموع ۲۸۷ داوطلب دوازدهم ثبت‌نام کردند.

براساس این گزارش، ۱۲۶ داوطلب در روز نخست و ۱۶۱ داوطلب امروز نام‌نویسی کرده‌اند. همچنین از این تعداد، ۱۳ داوطلب زن و مابقی مرد هستند.

۱۷:۳۴؛بسته شدن درب‌های وزارت کشور بر روی داوطلبان

درب‌های ورودی ستاد انتخابات کشور بسته شد و نامزدها برای ثبت‌نام اجازه ورود به وزارت کشور را ندارند. با این حال افرادی روند ثبت‌نام افرادی که در ستاد انتخابات حضور دارند، همچنان در حال انجام است.

 

۱۶:۳۰ ؛ثبت‌نام موسی‌الرضا ثروتی در انتخابات

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

 

۱۴:۲۴؛نام‌نویسی فرزند مرحوم آیت‌الله کاشانی

سیداحمد کاشانی فرزند سیدابوالقاسم کاشانی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اقدام به نام‌نویسی کرد.

او نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی است که در دوره اول از نطنز نماینده شده است.

کاشانی پنج سال قبل از انقلاب اسلامی زندانی سیاسی بوده است.

 

۱۳:۱۶ ؛ثبت‌نام به نشانه اعتراض به گردوغبار‌های جنوب کشور

سه تن از هموطنان خوزستانی که با لباس محلی در ستاد انتخابات کشور حاضر شده بودند، با بیان اینکه می‌دانیم تایید صلاحیت نخواهیم شد، دلیل کار خود را اعتراض به ریزگردها و مشکلات خوزستان عنوان کردند. آنها گفتند چنانچه رییس جمهور شوند اجازه نخواهند داد وزیر با ۲۰ بادیگارد به جایی بروند.

۱۲:۰۷ ؛ مشایی: ثبت‌نام نکرده و نخواهم کرد
پس از ثبت‌نام بقایی و احمدی‌نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخی رسانه‌ها خبر از نام‌نویسی مشایی دادند که او در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه شناسنامه‌اش را با خود به همراه آورده است، گفت: قصدی برای ثبت‌نام در انتخابات ندارم و نخواهم داشت.

 

۱۱:۵۲ ؛نام‌نویسی نماینده مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری

محمدعلی پورمختار، نماینده اصولگرای کبودرآهنگ و بهار و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

۱۱:۴۵؛ ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری

محمود احمدی‌نژاد علیرغم توصیه مقام معظم رهبری به وی برای عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری، به منظور جلوگیری از دوقطبی شدن فضا در انتخابات، با حضور در ستاد انتخابات کشور نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم شد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا با مقام معظم رهبری مشورت کرده‌اید و یا شرایط تغییر کرده که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اید، سکوت کرد و خندید.

خبرنگار ایلنا از احمدی‌نژاد پرسید که شما در کنفرانس خبری‌تان گفتید اگر شرایط تغییر کند، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنید. آیا شرایط تغییر کرده است؟ که مشایی در این باره گفت: آیا به نظر شما شرایط تغییر کرده است؟

۱۱:۳۰ ؛ حضور احمدی‌نژاد و مشایی و بقایی در ستاد انتخابات کشور

محمود احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند. آنها در هنگام ثبت‌نام حمید بقایی کنار هم ایستاده و سه بار فریاد زدند " زنده‌باد بهار زنده باد ایران".

۱۱:۰۷؛ بازدید دادستان کل کشور از ستاد انتخابات

حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور با حضور در وزارت کشور از محل ستاد انتخابات کشور بازدید و در جریان روند ثبت‌نام داوطلبان قرار گرفت.

۱۰:۵۰؛ ثبت‌نام بسیجی معروف

حمیدرضا احمدآبادی که از چندی پیش از او در برخی رسانه ها با لقب آقای دوربینی یا بسیجی دوربینی نام برده شده، نیز برای نام نویسی به وزارت کشور آمد.

۱۰:۴۰؛ حضور زریبافان در ستاد انتخابات کشور

صبح امروز که نماینده زریبافان به علت نقص در مدارک نتوانست او را در انتخابات ثبت‌نام کند، ساعتی بعد خود در ستاد انتخابات کشور حاضر و ثبت‌نام کرد.

او در نشست خبری‌اش اعلام کرد که تا‌آخر در عرصه رقابت باقی خواهند ماند و خوبی‌های دولت قبل را ادامه و اشتباهات آن را تکرار نخواهد کرد.

۱۰:۲۰ ؛رقیبم در انتخابات فقر و بیکاری است

زکریا عباسی‌فرد از شهر ری می‌گوید با شعار "انتخاب درست کشوری آباد" وارد عرصه رقابت خواهد شد و معتقد است حداقل ۱۵ میلیون رای دارد. او کابینه خود را هم تا حدودی مشخص کرده و قرار است از جهانگیری، ظریف و قاضی‌زاده هاشمی در جایگاه فعلی که هستند، استفاده کند و وزیر کشور را حتما تغییر خواهد داد.

او رقیب خود در انتخابات را فقر و بیکاری می‌داند و می‌گوید : در یک فضای تعاملی می‌توان حصر را هم حل کرد.

نام‌نویسی دارنده ۳۰ رکورد گینس

رمضان نورا متولد سال ۵۸ از زاهدان که مدعی بود دارنده ۳۰ رکورد در گینس است، با حضور در ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کرد. 

ساخت بزرگ‌ترین توپ سوزنی در جام جهانی ۲۰۱۴ و ساخت توپ خاکی که به مسی اهدا شده را از هنرهایش اعلام کرد.

۹:۳۵؛ ثبت‌نام ۲۰نفر تا ۹:۳۰

مسئولان وزارت کشور اعلام کردند تا ساعت ۹:۳۰، ۲۰ نفر برای ثبت نام  به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده‌اند.

۹:۲۵ ؛ناکامی معاون احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام

صبح امروز نماینده مسعود زریبافان به ستاد انتخابات کشور آمده بود که به دلیل نقص در مدارک، نتوانست رییس سابق سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

۹:۱۶ ؛رای لرها، کردها و بلوچ‌ها را دارم

حجت‌الاسلام مجتبی رستگاری ۵۰ ساله با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد و گفت که رای لرها، کردها و بلوچ‌ها را دارد.

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

۸:۵۶ ؛ دلیل جوان ۱۹ ساله برای اداره مملکت

حسین رحیمی ریگی، دبیرستانی ۱۹ ساله که از شهرستان لردگان به ستاد انتخابات کشور آمده بود، می‌گوید وقتی بچه ۱۳ ساله زیر تانک می‌رود من هم می‌توانم مملکت را اداره کنم.

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

 

۸:۲۰؛ ثبت‌نام دو داوطلب در دقایق اولیه روز دوم

محمدرضا امراللهی بروجردی و سید نوربخش رودسری دو دواطلبی بودند که در دقایق اولیه دورمین روز ثبت‌نام از انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر و نا‌م نویسی کردند.

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

بروجردی که ۵۰ سال دارد از جانبازان دوره هشت سال دفاع مقدس بوده و مهمترین دغدغه‌اش خدمت به مردم است. او کابینه خود را نیز انتخاب کرده است.

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

رودسری نیز دیپلم علوم اقتصادی دارد و در صورتی که به مقام ریاست جمهوری برسد، براساس فرمایشات رهبری کشور را اداره خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ،دقایقی پیش دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا در اولین روز ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۲۶ نفر داوطلب این انتخابات شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز