خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

برای انتخابات شوراها مستقل از اصولگرایان لیست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۴۶۲

دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین گفت‌: ممکن است حزب اسلامی ایران‌زمین نیز در ائتلاف با برخی از احزاب همفکر خود لیست واحدی را در قالب جبهه «پیشرفت، رفاه و عدالت» منتشر کند ممکن هم است که این اتفاق نیفتد و حزب به تنهایی وارد شود

دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه این حزب در انتخابات شوراها گفت: حزب ایران زمین به صورت جدی انتخابات شوراها را در دستور کار دارد و در همین زمینه فراخوانی را منتشر کرده و در سراسر کشور در اختیار دبیران استانی‌ قرار داده است تا کسانی که تایید صلاحیت می شوند بر اساس چارچوب حزب مورد بررسی قرار گیرند.

او با بیان اینکه جدول ارزیابی نامزد شوراهای پنجم در ۴ معیار و ۲۴ شاخص به اطلاع استان‌ها رسیده است، گفت: اجلاس دبیران استانی در ۲۶ اسفند در تهران برگزار شد و رئیس ستاد انتخابات شوراهای حزب، برنامه شوراها را برای دبیران استانی تشریح کرد. در حال حاضر نیز منشوری تدوین شده و افرادی که قرار است از طرف حزب حمایت شوند این منشور را امضا می‌کنند.

رئوفیان خاطر نشان کرد: معتقدم اکنون که جمنا به مسئله ریاست جمهوری می‌پردازد نباید اینگونه تصور شود که احزاب اصولگرا از موضوع انتخابات شوراها غافل شده‌اند. اعضای جمنا به این موضوع توجه نکرده‌اند در حالی‌که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است حزب اسلامی ایران‌زمین با دیگر احزاب اصولگرا به ائتلاف برسد، گفت: ممکن است حزب اسلامی ایران‌زمین نیز در ائتلاف با برخی از احزاب همفکر خود لیست واحدی را در قالب جبهه «پیشرفت، رفاه و عدالت» منتشر کند ممکن هم است که این اتفاق نیفتد و حزب به تنهایی وارد شود ما هر دو سناریو را در نظر گرفته‌ایم.

دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین ادامه داد: پروژه انتخابات شوراها مانند انتخابات ریاست جمهوری پروژه ملی نیست و از همین‌رو ما به استان‌ها اختیاراتی داده‌ایم تا در تصمیم‌گیری آزاد باشند اما تاکید داشتیم که در چارچوب اهداف حزب و جدول مکانیزم ارزیابی نامزدها عمل کنند.

رئوفیان درباره برنامه‌های آتی حزب ایران‌زمین در پنجمین شورای اسلامی شهر تهران گفت: شوراها یک نهاد مدنی کاملا تخصصی و فنی است و بدور از هر گونه نگاه سیاسی در راستای شکل‌گیری شوراها فعالیت می‌کنیم و معتقدیم که نگاه جناحی نمی‌تواند در رفع دغدغه‌های مردم و رفع نیازهای شهروندان موثر باشد از همین‌رو نگاه ما به انتخابات شوراها کاملا تخصصی است.

او ادامه داد: با نگاهی به ۴ معیار و ۲۴ شاخص متوجه می‌شویم که نگاه حزب اسلامی ایران‌زمین کاملا تخصصی است و هیچ‌گونه نگاه جناحی و سیاسی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز