خبرگزاری کار ایران

مخاطب در گفت‌وگو با ایلنا:

ستادهای انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه از امروز فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۸۸

رییس ستاد انتخابات حزب تدبیر و توسعه گفت:‌ ستادهای انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه از امروز به صورت گسترده فعال خواهند شد.

رحمان مخاطب رییس ستاد انتخابات حزب تدبیر و توسعه در مصاحبه با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: ستادهای انتخاباتی تدبیر تاکنون در ۲۰ استان کشور راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه احکام مسولان ستادهای انتخاباتی تدبیر در بیست استان کشور و شهرستان‌های تابعه تا امروز نوزدهم فروردین ماه صادر شده است، خاطرنشان کرد که طی روزهای آتی نیز مسئولان ستادهای انتخاباتی در سایر استان‌ها تعیین و به زودی ستادهای باقی مانده نیز راه‌اندازی می‌شوند.

مخاطب همچنین اعلام کرد که ستادهای انتخاباتی تدبیر از امروز به صورت گسترده فعال خواهند شد.

مسوول ستاد انتخابات حزب تدبیر و توسعه در بخش دیگری از این مصاحبه یادآور شد که ستادهای انتخاباتی تدبیر و توسعه در راستای همراهی و حمایت از حسن روحانی فعال شده است.

وی در خصوص نقش این ستادها در انتخابات میان دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز عنوان کرد که این ستادها در حوزه‌هایی که در آنها دهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شوند نیز علاوه بر حمایت از روحانی با جدیت فعالیت خواهند نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز