خبرگزاری کار ایران

پورعلی‌مطلق:

امروز افتخار می‌کنیم که تمامی شهرهای ما شورا دارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۴۰

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: امروز افتخار می‌کنیم که تمامی شهرهای ما شورا دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ علی پورعلی مطلق در نشست مشترک با معاونان سیاسی سراسر کشور عنوان کرد: ثبت‌نام در این دوره با استقبال بی‌نظیری رو به رو بودیم، آمار و ارقام نشان‌دهنده این مطلب هستند. در دوره چهارم حدود ۳۷هزار روستا داشتیم که در انتخابات ثبت کرده بودند که در این دوره به بیش از ۴۰ هزار روستا رسید.

او افزود: ۳ هزار روستای جدید به آمار روستاهای ما اضافه شده است. در گذشته ۳هزار و ۴ روستا شورا نداشتند و ما حدود ۲۵۶ هزار ثبت‌نام‌کننده داشتیم که امروز به ۳۰۰ هزار نفر رسیدن. امروز افتخار می‌کنیم که تمامی شهرهای ما شورا دارند.

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: در این دوره حدود ۱۱ درصد افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در روستاها را شاهد بودیم. در این دوره در شهرهایی مانند تهران و قزوین ۲۱ درصد ثبت‌نام‌کنندگان ما افزایش پیدا کرد و تعداد افراد از حدود تقریبی ۹۸۰ نفر به ۳۰۰۰ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه در این دوره ما با مشکلاتی رو‌به‌رو بودیم، تصریح کرد: تعطیلات سال از یک سو، سیل و معضلات طبیعی از سوی دیگر مانع نشد که ثبت‌نام با مشکل رو به رو شود. گواهی عدم سو پیشینه یکی از دیگر معضلاتی بود که باید آن را نیز مرتفع می‌کردیم که با همکاری مراجع ذی‌صلاح بر طرف شد.

پورعلی مطلق تاکید کرد: هفته گذشته نیز هیات مرکزی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که از بین ۳۰ نفر افرادی که دعوت شده بودند، ۷ نفر به عنوان معتمد انتخاب شدند که آقای احمدی بالاترین رای را آوردند. رییس این ستاد وزیر کشور است که دادستان کل کشور، وزیر اطلاعات، یک نفر از اعضای هیات رئیسه مجلس در هیات رییسه حضور دارند. من نیز به عنوان دبیر ستاد در خدمت دوستان هستم لذا تمامی تلاشمان این است که انتخابات پر شوری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز