خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

جریمه دیرکرد اقساط وام روستاییان را دولت پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۳۲

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از دولت درخواست کرد؛ تمهیداتی را در خصوص روستائیانی که نتوانستند اقساط وام‌های خود را پرداخت کنند و جریمه شده‌اند، اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضوی؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در همایش ملی ملی ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی گفت: در دولت تدبیر و امید توانستیم به شاخص‌ها و عملکردهای خوبی دست پیدا کنیم. ما در کشور روستاهای زیادی داریم که علاوه بر تولید اشتغال برای ساکنان خود، برای سایر افراد نیز اشتغالزایی کرده اند.

او ادامه داد: با توجه به این شاخصه از ابتدای دولت تدبیر و امید اهمیت ویژه‌ای به اشتغال روستائیان شد. ما توانستیم با پرداخت وام‌های بدون بهره به اقتصاد روستاهایمان کمک ویژ‌ه‌ای کنیم که این موضوع در دولت قبل وجود نداشت.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور به عملکرد این معاونت در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال 95 با همکاری نهادهایی همچون بهزیستی، بنیاد مستضعفان، سازمان برنامه و بودجه، مشاغل بسیاری را به وجود آوردیم. ما توانستیم در سال گذشته بسیاری از روستاها گازکشی و آب‌رسانی شد و همچنین اینترنت پرسرعت در اختیار آنها قرار گرفت و این فعالیت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

رضوی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: از دولت محترم خواهشمندیم تمهیداتی را در خصوص روستائیانی که نتوانستند اقساط وام های خود را پرداخت کنند و جریمه شده‌اند، اتخاذ کند و این بدهی‌ها از سوی دولت پرداخت شود. همچنین دهیاران زحمتکش به استخدام دولت در آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز