خبرگزاری کار ایران

احمدی در نشست مشترک با معاونان سیاسی سراسر کشور:

هیچ‌کسی نمی‌تواند نظر خود را به هیات‌های اجرایی تحمیل کند/ روایت رییس ستاد انتخابات کشور از تهدید یک فرماندار

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۰۴

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: مراجع چهارگانه حق هیچ‌گونه اظهارنظری ندارند و این هیات‌های اجرایی هستند که صفر تا صد بررسی‌ها را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور در نشست خود با معاونان سیاسی کل کشور با بیان اینکه بررسی صلاحیت‌ها صددرصد محرمانه است، گفت: هیچ کس حق ندارد از درون هیات‌های اجرایی افشای اسرار کند. در متن قانون هم دقیقاً کلمه محرمانه ذکر شده است.

او خاطرنشان کرد:  مراجع چهارگانه به استناد قانون و مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید مستنداً به هیات اجرایی پاسخ می‌دادند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه مراجع چهارگانه باید مستندات خود را به هیات‌های اجرایی ارائه دهند، عنوان کرد: مراجعی که ذکر شده حق هیچ‌گونه اظهارنظری ندارند و این هیات‌های اجرایی هستند که صفر تا صد بررسی‌ها را برعهده دارند.

او تاکید کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند نظر خود را به هیات‌های اجرایی و یا بخش‌های شهرستان تحمیل کند.

احمدی ادامه داد: از طریق یک عزیزی در این جلسه مطلع شدم که بعضی‌ها آمدند و به فرماندار گفته‌اند که اگر فلان مساله را رعایت نکنید با مشکلاتی روبرو خواهی شد. ان‌شاالله امیدوارم که اینگونه نباشد اما اگر بنا باشد که کسی قانون را دور بزند و یا آن را زیر پا بگذارد و بعد هم سفارشاتی بکند اصلاً قابل قبول نیست.

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: هیات‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند آنچه را که مراجع چهارگانه در اختیار آنها قرار می‌دهد مستندات خود را در اختیار هیات‌های اجرایی بخش بگذارند. یک مورد هم نباید در لابه‌لای پرونده و یا نامه‌ها باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز