خبرگزاری کار ایران

انواری:

سید مصطفی میرسلیم فقط به میثاق‌نامه حزب موتلفه اسلامی متعهد است/او شاخص‌های یک نامزد اصلح را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۴۶۰

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت سید مصطفی میرسلیم فقط به میثاق‌نامه حزب موتلفه اسلامی متعهد است و وی دارای شاخص‌های یک نامزد اصلح را دارد.

به گزارش ایلنا، حسین انواری با بیان این‌که حزب موتلفه را یک تشکیلات رسمی، قانونی و دارای دفاتر فعال در استان‌ها و شهرستانها دانست و اظهار کرد: تمامی اعضای حزب موتلفه اسلامی در زمره نیروهای انقلاب محسوب می‌شوند.

او  با اشاره به کاندیدای حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: سید مصطفی میرسلیم یکی از نیروهای انقلاب بوده که با رای چند ۱۰ هزار نفری از بدنه حزب موتلفه اسلامی بعنوان کاندیدای این حزب برگزیده و معرفی شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: میرسلیم به میثاق نامه موتلفه اسلامی متعهد شده است و طبیعتا امضای هرگونه تعهدنامه دیگری از سوی وی به دور از اخلاق اسلامی خواهد بود.

انواری میرسلیم را یکی از یاران صدیق انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: میرسلیم همواره مورد توجه نیروهای انقلابی بوده و هست و عملکرد وی نیز طی ۴دهه پس از انقلاب این مهم را گواهی می‌دهد.

او  گفت: میرسلیم بعنوان یک رجل سیاسی و مذهبی و معتقد به نظام اسلامی و متقی، از کارآمدی و اندیشه اسلامی ناب برخوردار است و شاخص‌های یک نامزد اصلح را دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین تصریح کرد: میرسلیم برای اداره کشور، اعتقادی راسخ به به سبک مدیریت جهادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز