خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در اتریش:

جاده ابریشم به فضایی برای مفاهمه و مبادلات فرهنگی و اقتصادی بین آسیا و اروپا تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۳۳

سفیر ایران در اتریش گفت: جاده ابریشم از این امکان بالقوه برخوردار است که مجددا به فضای مشترکی برای مفاهمه، گفت‌وگو و مبادلات بین فرهنگی و همکاری اقتصادی بین قاره‌های آسیا و اروپا تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، مراسم جاده ابریشم به اهتمام مجله سوسایتی اتریش با حضور نماینده وزارت خارجه و ده‌ها نفر از مهمانان و شخصیت‌های اتریشی و سفرا و دیپلمات‌های کشورهای حوزه تمدنی جاده ابریشم از جمله جمهوری اسلامی ایران، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، عراق و سوریه چهارشنبه 9 فروردین در وین برگزار شد.

عبادالله مولایی سفیر ایران در اتریش طی سخنانی در این مراسم همزمانی جشن نوروز و سال نو ایرانی با برپایی مراسم جاده ابریشم را به فال نیک گرفته و با اشاره به خاطرات و میراث تمدنی کشورهای واقع در مسیر این جاده افزود: جاده ابریشم از این امکان بالقوه برخوردار است که مجددا به فضای مشترکی برای مفاهمه، گفت‌وگو و مبادلات بین فرهنگی و همکاری اقتصادی بین قاره‌های آسیا و اروپا تبدیل شود.

در ادامه این مراسم، گروه موسیقی نوبانگ به سرپرستی بهرام جمالی مدیر عامل انجمن موسیقی ایران قطعاتی از موسیقی سنتی ایران را اجرا کرد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم، غرفه ایران نیز بر پا بود که در آن به موازات نمایش آثار هنری و صنایع دستی، فیلمی در معرفی کشورمان پخش شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز