خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران:

تشریح عملکرد لیست امید در سال ۹۵/ توانستیم با دولت تعامل جدی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۸۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: فراکسیون امید نسبت به بقیه فراکسیون‌های مجلس منسجم‌تر عمل کرده است در اکثر مواقع بین فراکسیون‌های مجلس اتفاق نظر وجود دارد و در جاهایی که اتفاق نظر وجود ندارد سعی می‌کنیم با تعامل به یک نظر کلی برسیم.

مهدی شیخ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره عملکرد لیست امید در سال ۹۵، گفت: فراکسیون امید نسبت به بقیه فراکسیون‌های مجلس منسجم‌تر عمل کرده است در اکثر مواقع بین فراکسیون مجلس اتفاق‌نظر وجود دارد و در جاهایی که اتفاق‌نظر وجود ندارد سعی می‌کنیم با تعامل به یک نظر کلی برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: لیست امید در مواقع ضروری عملکرد خوبی داشته است در مسائل بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه سال۹۶ علیرغم اینکه نسبت به این دو طرح اعتراض اساسی داشتیم اما سعی کردیم با واقع‌بینی و دوری از آرمان‌گرایی و با تعامل با دولت به یک وفاق برسیم. 

شیخ گفت: در جهت حال فرهنگیان نیز قدم‌هایی خوبی برداشته شده است، همچنین با همکاری لیست امید قدم‌های خوبی در زمینه‌های ورزشی برداشته شد و طرح‌هایی تصویب شد. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد نقش فراکسیون امید در جهت ایجاد آرامش در مجلس، گفت: لیست امید در این زمینه که یکی از شعارهای لیست امید بود موفق عمل کرده است. بطور مثال در مساله بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه با این حال که ایرادات بنیادین از این دو طرح داشتیم اما سعی کردیم با آرامش و تعامل به دو طرح رسیدگی کنیم تا کار انجام شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز