خبرگزاری کار ایران

رحیمی جهان‌آبادی در تذکر شفاهی:

جناج‌های سیاسی کشور به بهانه انتخابات یکدیگر را تخریب نکنند / استفاده مردم افغانستان از سفره‌های آب مشترک

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۷۷

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در تذکری به جناح‌های سیاسی بر لزوم وحدت در کشور تاکید کرد و گفت: امیدواریم سال جدید برای تمام مردم جهان و همچنین ملت شریف ایران، فارغ از هر نژاد، قومیت، مذهب، دین و گرایش سیاسی سال صلح و آرامش باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جلیل رحیمی جهان‌آبادی در تذکر شفاهی خود در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز اعلام کرد: امیدواریم سال جدید برای تمام مردم جهان و همچنین ملت شریف ایران، فارغ از هر نژاد، قومیت، مذهب، دین و گرایش سیاسی سال صلح و آرامش باشد.

او با تذکر نسبت به جناح‌های سیاسی کشور خاطرنشان کرد: سرمایه هر نظام و کشوری اعتماد مردم است. به بهانه انتخابات یکدیگر را تخریب نکنید. هر کسی که قرار است در انتخابات حاضر شود، برنامه، حرف و دیدگاه خود را بیان کند. تخریب جناح‌ها به اساس و پایه نظام و اعتماد ملت آسیب می‌زند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: متاسفانه کشاورزان ما را در کنار مرز به دلیل حجمی کردن کنتور چاه‌های کشاورزی از برداشت آب محروم کردید که کاری غیرکارشناسی و بدون درنظر گرفتن کشت جایگزینی است و این کشاورزان در آستانه سال جدید کشاورزی با هزاران مشکل روبرو شده‌اند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ارائه درخواست بررسی طرح حجمی کردن کنتورهای آب در مناطق مرزی تربت جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد یادآور شد: آقای وزیر نیرو درحالی مردم را از برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی محروم کردید که یک کیلومتر آن‌طرف‌تر مردم افغانستان مشغول برداشت آب از همین سفره‌ها هستند. درخواست می‌کنم کشاورزان منطقه ما را محدود نکنید.

او همچنین با تذکر به رییس بنیاد مسکن، گفت: باید زمین روستایی به صورت رایگان در اختیار روستاییان قرار گیرد.

رحیمی جهان‌آبادی در پایان در تذکری به وزیر کشور گفت: افراد بلاتکلیف و بدون شناسنامه در منطقه خراسان بسیار زیاد هستند و هرچه تذکر دادیم و نامه‌نگاری کردیم، گویا هیچ اراده‌ای برای حل این مشکل وجود ندارد. لازم است تکلیف این افراد بدون شناسنامه را روشن کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز