خبرگزاری کار ایران

قاسمی، جلیلی، میرسلیم و بذرپاش سفرهای استانی خود را شروع کرده‌اند؛

فعالیت نامزدهای اصولگرایان در آخرین هفته سال

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۸۷

نامزدهای اصولگرایان سفرهای استانی خود را شروع کرده‌اند.

قرار بود به ده نفر برسند و بعد به پنج نفر و بعد روی یکی اجماع کنند. حالا چهارده نام منتشر شده است. می‌گویند برای اینکه آقای خاص انتخابات چهاردهم شده بود و لازم بود تا در فهرست اصولگرایان قرار داشته باشد تا وحدت شکن نباشد. به این ترتیب همه چهره‌های شاخص اصولگرایان هنوز در عرصه مانده‌اند.

با این حال چهره‌های حذف شده نیز چهره‌های گمنامی نبودند  مسعود زریبافان و محمد عباسی نزدیک به جبهه یکتا و غلامرضا مصباحی مقدم از جامعه روحانیت مبارز افرادی هستند که از لیست نهایی حذف شده‌اند. با این حال بعضی از این چهارده نفر در روزهای گذشته فعالیت‌های خود را افزایش داده‌اند و برخی دیگر به کنج عزلت رفته‌اند. شاید عدم مقبولیت در میان اصولگرایان و قرار نگرفتن در میان ده نامزد نهایی آنها را از ادامه فعالیت‌های سیاسی ناامید کرده است.

پاشیدن بذر برای چهار سال دیگر؟

مهرداد بذرپاش با اینکه هنوز از سوی هیچ کدام از جریان‌های اصلی اصولگرایی به عنوان نامزد نهایی معرفی نشده است اما با همه جریان‌ها رابطه خوبی دارد. برخی می‌گویند سفرهای این روزهای بذرپاش مقدمه فعالیت‌های او در چهار سال آینده است. بذرپاش که با وجود تبلیغات فراوان در تهران خیری از رای مردم ندید در هفته گذشته برای چندمین بار به اصفهان رفت و آخر هفته هم مهمان خراسان شمالی بود. بذرپاش یکشنبه به لرستان سفر خواهد کرد.

سفر جلیلی به مناطق محروم

نامزد جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته نیز این هفته راهی کهگویه و بویراحمد شد و همچنان با ادبیات منحصر به فرد خود روش به کار گرفته شده دولت روحانی را در سیاست خارجی مورد انتقاد قرار داد. جلیلی همچنین در اسلامشهر و دانشگاه شاهد تهران هم سخنرانی‌هایی ایراد کرد. تحلیلگران می‌گویند جلیلی بدون توجه به خروجی جمنا در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد.

دعوت از رئیسی برای پذیرش ریاست!

ابراهیم رئیسی در جایگاهی قرار گرفته است که باید دعوت‌های مکرری از او صورت بگیرد تا نامزد انتخابات شود. خبرگزاری تسنیم در روزهای گذشته نامه دعوت فعالان سیاسی فارس و خوزستان را از رئیسی منتشر کرده است. در لیستی که از فعالان سیاسی فارس منتشر شده است نام 7 عضو فعلی شورای شهر و 12 نفر از مدیران سابق استان دیده می‌شود. رئیسی برای دیدار از مناطق عملیاتی این هفته به خوزستان سفر کرد.

نماینده موتلفه به هرمزگان می‌رود

مصطفی میرسلیم از همان ابتدا یک اتفاق مهم در انتخابات محسوب نمی‌شد. البته تا انتخابات روزهای زیادی باقی‌مانده است و بزرگترین حسرت اصلاح‌طلبان در سال 81 در انتخاباتی بود که رقیبان اتفاق مهمی محسوب نمی‌شدند. نامزد موتلفه این هفته به بندرعباس می‌رود تا در جمع مردم این شهر سخنرانی کند.

رستم قاسمی در مشهد

وزیر نفت احمدی‌نژاد نیز در ادامه فعالیت‌های تبلیغاتی خود این هفته به خراسان رضوی رفت. استانی که به خاطر نامزدی رئیسی، قالیباف و جلیلی بعید است رای به گزینه غیر بومی بدهد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز