خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

بهتر از اس ۳۰۰ را ساخته و می‌سازیم/ طراحی‌های انگلیس در منطقه تهدید است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۵۹

فرمانده کل ارتش گفت:‌ امروز انگلیس خبیث که وارد منطقه شده است طراحی‌هایی انجام می‌دهد که به آن تهدید می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر سرلشگر عطاالله صالحی صبح امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره های بیست و ششم و دهم حرفه‌ای دانشگاهی فرماندهی و ستاد آجا گفت: شما در اینجا دوره می‌بینید و همه آموخته‌های خود را مرور می‌کنید و فرهنگ اجتماعی و مشترک یعنی فرماندهی و مدیریتهایتان را در اندیشه جمعی بررسی می‌کنید.

او ادامه داد: ارتقا فکر شما به عنوان فرماندهان عالی رتبه در آینده، هرچه با اندوخته بهتری باشد می‌تواند آینده ما را پر شکوه تر رقم بزند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که کشورهایی با قدرت پایین و برخی با قدرت متوسط و برخی قدرت‌های نظامی به اصطلاح برتر وجود دارند، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب مردم به تاسی از امام، شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی دادند. آن شعار امروز ظهور کرده و امروز این استقلال را در عرصه نظامی حس می‌کنیم.

صالحی با بیان اینکه امروز همه می‌دانند که داشتن قدرت بخودی خود موجب استقلال نمی‌شود، تصریح کرد: مهمترین مساله نیروی انسانی کارآمد است که پدیده مهمی محسوب می‌شود. امروز بحث اراده اعمال قدرت مهم است. کشورهایی هستند که قدرت نظامی دارند ولی از خود اراده‌ای ندارند.

او افزود: این ضعف است. چرا؟ چون نیرونی انسانی مومن که در جهت یک آرمان و مکتب از کشور خود دفاع کند، ندارند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کشورهای قدرتمند به دلیل زورگویی دارای چالش‌های خود هستند، خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی آنقدر در سامانه خود فشل است که در یک گرداب فرو رفته و همین موجب سقوط آنها خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه در سایه استقلال، شعور و رهبری دینی مان با آرمانخواهی به سمت رشد حرکت می‌کنیم، ابراز داشت: وظیفه شما این است که ترفندهای نو دشمن را شناسایی و راه‌های مقابله با آن را پیدا کنید و در صف نخست دفاع از کشور باشید.

او با اشاره به حضور انگلیس در منطقه بیان کرد: امروز انگلیس خبیث که وارد منطقه شده است طراحی‌هایی انجام می‌دهد که به آن تهدید می‌گوییم. طراحی‌های او چهره‌ها و روش‌های نویی دارد ولی تفکر کهنی پشت آن است که ان شاالله جمع می‌شود.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: در عراق و سوریه که گرفتار این توطئه‌ها بودند، ایران از نظر فکری و معنوی به آنها کمک و اثبات می‌کند هرکس برای حفظ استقلال بکوشد، می‌تواند همه چیز از جمله قدرت نظامی برتر هم به دست آورد.

صالحی تاکید کرد: ما در همه زمینه‌ها تجهیزات مورد نیاز را خودمان را تولید می‌کنیم و اگر اس ۳۰۰ می‌گیریم نمونه بهتری از آن هم ساخته و می‌سازیم. در دریا هم عزت داریم و برنامه داریم به همه جای دنیا برویم.

او در پایان یادآور شد: امروز ادعا می‌کنم همدوش با دیگر برادران مان در نیروهای مسلح در برابر هر اندیشه تهدیدآمیز می ایستیم چه برسد به اعمال قدرت نابخردانه توسط برخی کشورها.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز