خبرگزاری کار ایران

تقدیم استوارنامه سفیر جدید ایران به رییس‌جمهور گرجستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۶۹

سفیر جدید جمهوری اسلامی در گرجستان با حضور در کاخ ریاست‌جمهوری، با رئیس‌جمهور گرجستان دیدار و استوارنامه خود را به او تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، سید جواد قوام شهیدی در این دیدار بر لزوم توسعه همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف تاکید کرد. ایشان با اشاره به علاقمندی شرکت‌های ایرانی برای سرمایه گذاری در گرجستان خواستار تسریع در برقراری روابط بانکی میان دو کشور شد.

سفیر ایران ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری به ایشان از رئیس جمهور گرجستان برای سفر رسمی به تهران دعوت بعمل آورد.

او همچنین ظرفیت همکاری های دو کشور را فراتر از آنچه آمارهای موجود نشان می‌دهد دانست و تاکید کرد ، نگاه حمایتی حاکمیت گرجستان می‌تواند بسیار در ارتقاء مناسبات دوکشور سرنوشت ساز باشد.

گیورگی مارگولاشویلی در این دیدار با استقبال از ورود سفیر جدید ایران در گرجستان بر اهمیت اشتراکات فرهنگی و تاریخی برای گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

رئیس جمهور گرجستان همچنین ضمن استقبال آمادگی خود را برای سفر به ایران اعلام و با توجه به قرابت سیاست‌های منطقه‌ای ایران و گرجستان بر همراهی و تائید سیاست‌های منطقه‌ای ایران و اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه‌ای تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز