خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

نایب رییس فراکسیون امید کسب جایزه گِرَمی را به «کیهان کلهر» تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۶۵

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی دریافت جایزه گِرَمی از سوی کیهان کلهر را به این نوازنده برجسته ایرانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده و اشنویه و نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی دریافت جایزه گرمی ازسوی کیهان کلهر به‌همراه گروه موسیقی بین‌المللی «جاده ابریشم» را به این نوازنده و موزیسین برجسته ایرانی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک این نماینده اصلاح‌طلب به کلهر آمده: نوزدهمین سال از شکل‌گیری گروهی می‌گذرد که ظرفیت موسیقایی خویش را از تمدن‌های پیرامونی جاده ابریشم می‌گیرد و بیشترین هدف خویش را تبادل فرهنگی عنوان می‌کند.

اینک در جهان خشن و پر تلاطم امروزی که بوی جنگ و تنش و خون و خشونت بیش از هر زمان دیگری به مشام می‌رسد، شاید گروه مذکور بهانه‌اش تبادل فرهنگی بوده اما بی شک هدف آن والاتر از این مرزها بوده و علاوه بر ترویج و تبادل فرهنگی، ایجاد تعامل بین فرهنگی، مدارا و صد البته گسترش صلح جهانی باشد.

‎خوشحالم که فرزند کمانچه نواز سرزمینم کیوان کلهر، غرور ایرانی‌اش را در ساز خویش دمیده و این بار جایزه گرمی را ارزانی هموطنانش داشته که در واقع اسکار موسیقایی جهان است.

‎سرت خوش باد و دلت شاد. ما مردمان ایران زمین تا همیشه می‌ستاییمت که رد پای صدای ساز و آواز ایرانی را در جاده ابریشم حک کردی و همنوا با سر پنجه‌هایت، با سیم ساز پر نوایت، روح و جانمان را به شادیت در می‌آمیزیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز