خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون شوراها در گفت‌وگو با ایلنا:

دست‌های پشت پرده و سفارش‌های خاص تفحص از شهرداری تهران را متوقف کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۷۳

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت طرح تفحص از شهرداری در کمیسیون عمران گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران همچنان با سنگ اندازی متوقف مانده و این مسئله تبدیل به علامت سوال بزرگی برای متقاضیان تفحص شده است.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از معضلات فراوانی که در مسیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ایجاد می‌شود، اعلام کرد: مشکلات و سنگ‌اندازی‌های عجیبی در مسیر انجام این تفحص صورت می‌گیرد. درحالی که هیچ گروه از نمایندگان اعم اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و فراکسیون‌های دیگر مخالفتی با انجام تفحص‌های مختلف ندارند و روز گذشته نیز به دو مورد از این تفحص‌ها رای مثبت داده شد، متاسفانه دست‌هایی در کار است که تفحص از شهرداری پیش نرود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه عموم نمایندگان با انجام تحقیق و تفحص در امور مختلف موافقند، خاطرنشان کرد: متاسفانه دست‌های پشت پرده یا سفارش‌های خاص در مورد تفحص از شهرداری تهران منجر به این شده که بی‌دلیل مته به خشخاش گذاشته شده و در مسیر انجام این تفحص سنگ اندازی می‌شود و این درحالی است که عموم نمایندگان مجلس با انجام تفحص‌ها موافقند؛ چراکه هدف ایجاد شفافیت در امور اقتصادی مختلف است.

انتقاد از نحوه مدیریت طرح تفحص از شهرداری در کمیسیون عمران

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مواردی که منجر به توقف تفحص از شهرداری شده، یادآور شد: عمده مشکل در حال حاضر ناشی از نحوه مدیریت تفحص در کمیسیون عمران است که شاهدیم هربار به بهانه‌ای مانع از پیشرفت این طرح تفحص می‌شوند. یک روز می گویند چرا فلان سوال مطرح شده، فلان سوال باید در بهمان تاریخ مطرح می‌شده، طرح فلان سوال به صلاح نیست و مسائلی از این دست مانع از ادامه روند تفحص از شهرداری شده است.

تفحص از شهرداری تهران به علامت سوال بزرگ تبدیل شده است

نماینده اصلاح طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی همچنین به برخی از دیگر طرح‌های تحقیق و تفحصی که در مجلس دهم به نتیجه رسیده اشاره کرد و گفت: درمورد حدود ۸ طرح تفحصی که تا به امروز در مجلس دهم کلید خورده، هیچ کدام به چنین وضعی دچار نشده‌اند.

میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: با این همه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران همچنان با سنگ اندازی متوقف مانده و این مسئله تبدیل به علامت سوال بزرگی برای متقاضیان تفحص شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز