خبرگزاری کار ایران

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح شد؛

توضیح وزیر ورزش در مورد صدور ویزای کشتی‌گیران آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۲۶

وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ بعد از اینکه در ارتباط با تیم تیروکمان امریکایی‌ها روی مثبت نشان دادند و ویزا صادر شد ما هم با توجه به اصول خود حضور تیم کشتی امریکا را اجازه دادیم. اتحادیه جهانی کشتی هم خواستند همکاری کنیم تا آنها در مسابقات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مقابل دانشگاه شریف گفت: ما بعد از ۳۸ سال فراز و نشیب و تهدیدات مختلف امروز شاهد حضور گستره و دشمن‌شکن مردمی بودیم که نشان می‌دهد مردم حافظ دستاوردها و ارزش‌هایشان هستند و هر وقت لازم باشد با همین وحدت و هماهنگی در مقابل تهدیدات می‌ایستیم.

او با بیان اینکه این ملت بزرگ و تاریخ‌ساز و منشا تحولات بزرگی بوده و انقلاب اسلامی را رقم زد، اظهار داشت: ان‌شاالله ما به عنوان خادم مردم در جهت حل مشکل مردم و ایجاد شرایط بهتر پاسخ مناسبی به حضور و حمایت مردم بدهیم.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با حضور تیم کشتی امریکا در مسابقات جام جهانی در کرمانشاه گفت: بعد از اینکه در ارتباط با تیم تیروکمان امریکایی‌ها روی مثبت نشان دادند و ویزا صادر شد ما هم با توجه به اصول خود حضور تیم کشتی امریکا را اجازه دادیم. اتحادیه جهانی کشتی هم خواستند همکاری کنیم تا آنها در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز