خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در پاسخ به ادعای آمریکا:

ادعای آزمایش موشکی ایران ساختگی و با هدف دشمن‌سازی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۳۲

وزیر دفاع در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع ایران در خصوص ادعای جدید مقامات و رسانه‌های آمریکایی مبنی بر آزمایش موشک دیگر از سوی ایران گفت: این‌گونه ادعاهای ساختگی یک نوع دشمن سازی و ایران هراسی است که توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده و از طرفی تحریک و از طرفی دیگر دروغ پراکنی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان که به استان گیلان سفر کرده است، افزود: اولاً این ادعاها ساختگی است و چنین اتفاقی رخ نداده است، ثانیاً اگر چنین آزمایشی صورت گرفته بود به آنان هیچگونه ربطی ندارد و ثالثاً برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای عادی و آزمایشات موشکی آن جزء برنامه‌های از پیش طراحی شده است که برای حفظ آمادگی‌های دفاعی کشورمان صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: ما به کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس توصیه می‌کنیم فریب این جوسازی‌ها را نخورند؛ زیرا جمهوری اسلامی ایران هیچگاه برای آنان تهدید نبوده و نخواهد بود و آمریکائی‌ها با هدف فروش تسلیحات خود این جنگ تبلیغاتی و روانی را به راه انداخته‌اند.

وزیر دفاع در پایان گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور میلیونی خود پاسخ قاطعی به جنگ روانی ، تبلیغاتی و تهدیدات آنان خواهد داد.

وزیر دفاع که صبح امروز (پنجشنبه)به استان گیلان سفر کرده در آئین تکریم خادمین اولین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان حضور یافته و سخنرانی کرد.

او همچنین همگام با مردم همیشه در صحنه و شهید پرور خطه سرسبز گیلان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابد و در جمع راهپیمایان مردم رشت به ایراد سخنرانی می پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز