خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه:

کار ترامپ از محک زدن گذشته است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۹۰

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شناخت ما از دولت جدید و دولت‌های قبلی نشان می‌دهد که آنها نیازی به محک زدن ندارند، کار ترامپ از محک زدن گذشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سخنگوی وزارت خارجه درباره اتهام‌زنی‌ها به ایران به دلیل آزمایش موشکی گفت: ما در بحث‌های دفاعی خودمان و اقداماتی که آنها را به مصلحت خود می‌دانیم، آنها را برای حفظ منافع و کیان کشور بدون در نظر گرفتن توصیه‌ها و نگاه دیگران انجام می‌دهیم و این، حق مسلم ماست.

او افزود: ما براساس مصالح خود عمل می‌کنیم و دیگران نه حق دارند و نه اجازه می‌دهیم تا درخصوص این مسائل دخالت کنند. همین برخی حوادث تاریخی به ما ثابت کرده و نشان داده است که نباید چشم امیدی به دیگران نداشته باشیم.

رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه با بیان اینکه ایران کشور مستقلی است و به مردم متکی هستیم، تاکید کرد: ما از مسائل موشکی به عنوان ابزاری برای پیام دادن به هیات حاکمه دولت جدید امریکا استفاده ابزاری نمی‌کنیم بلکه براساس مصالح خود عمل خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه شناخت ما از دولت جدید و دولت‌های قبلی نشان می‌دهد که آنها نیازی به محک زدن ندارند، عنوان کرد: کار ترامپ از محک زدن گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز