خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش قالیباف نتوانست نظر نمایندگان را جلب کند/ مقایسه پلاسکو با حادثه ۱۱ سپتامبر تعجب‌برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۱۱

نماینده مردم تهران با انتقاد از گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو گفت: حداقل انتظار نمایندگان مجلس عذر‌خواهی شهردار بود که متاسفانه آقای قالیباف عذر خواهی نکرد.

پروانه سلحشوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به گزارش شهردار تهران در مجلس‌شورای‌اسلامی در مورد ساختمان پلاسکو، گفت: قبل از ارایه گزارش توسط شهردار کمیسیون‌های عمران، بهداشت و اجتماعی وکمیته پیگیری حادثه ساختمان پلاسکو گزارش‌های خود را ارایه کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه گزارش قالیباف نتوانست نظر نمایندگان‌مجلس را جلب کند. اینکه ایشان اتفاق ساختمان پلاسکو را‌با حادثه یازده سپتامبر مقایسه کردند باعث تعجب ما شد. با تخریب این ساختمان شهر تا چند روز درگیر این حادثه بود. موقع سخنرانی قالیباف من با این حال که میکروفون‌ام وصل نبود با صدای بلند از شهردار پرسیدم اگر زلزله بیاید شما چه می‌کنید؟

او افزود: این اتفاق یک پیش‌آگهی بود که بسیار دل ما را به درد آورد و متوجه شدیم در مدیریت بحران‌های شهری با مشکل مواجه هستیم. متاسفانه گزارش شهردار هم نتوانست ما را امیدوار کند. نیروهای انسانی ارزشمند‌ترین دارایی ما هستند و باید از آنها حفاظت کنیم. نیروهای اگر آتش نشانی تجهیزات کافی داشتتند ممکن بود میزان تلفات تا این حد گسترده نباشد.

سلحشور تشریح کرد: اگر یک فرد متخصص در راس سازمان آتش نشانی مدیریت می‌کرد این مشکلات پیش نمی‌آمد. باید افراد متخصص در حوزه‌های تخصصی فعالیت کنند. در هرکجای دنیا اگر این چنین اتفاقی می‌افتاد مسئولان استعفا می‌دادند. درست است ارگان‌های مختلفی در این قضیه مقصر هستند اما سهم شهرداری بیشتر از بقیه است.حداقل انتظار ما نمایندگان مجلس عذر‌خواهی شهردار بود که متاسفانه ایشان عذر خواهی نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز