خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پنتاگون:

مواضع نظامی آمریکا در قبال ایران ثابت است

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۵۴

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که رویکرد نظامی ایالات متحده در قبال ایران تغییری نکرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «کریستوفر شرود» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پس از آزمایش یک فروند موشک بالستیک توسط ایران اعلام کرد که رویکرد نظامی آمریکا در قبال ایران ثابت است و ما آماده دفاع از منافع ایالات متحده آمریکا در سراسر دنیا هستیم.

وی همچنین با تکرار برخی ادعاها، این اقدام تهران را تحریک‌آمیز خواند و بر آمادگی کشورش برای دفاع از منافع آمریکا و هم‌پیمانان این کشور در سراسر جهان تاکید کرد.

 همین حال، «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی آمریکا نیز طی سخنانی بی‌اساس مدعی شد که اقدام ایران مبنی بر آزمایش موشکی، آنچه را که همیشه درمورد رفتار بی‌ثبات کننده این کشور در خاورمیانه آشکار بوده است، تقویت می‌کند.

وی افزود که ایران با این آزمایش موشکی، قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نادیده گرفته است.

فلین در ادامه ادعاهای خود گفت که این آزمایش موشکی، جدیدترین اقدام تحریک‌آمیز ایران در شش ماه گذشته بوده است که طی آن این کشور به تهدید هم‌پیمانان آمریکا در منطقه ادامه می‌دهد.

وی همچنین با انتقاد از سیاست‌های دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در قبال ایران، گفت که در دولت قبلی پاسخ مناسبی به اقدام‌های ایران داده نشده است ولی دولت جدید، تحرکاتی از جانب ایران را که امنیت و ثبات در خاورمیانه و فراتر از آن را تهدید کرده و جان اتباع آمریکایی را به خطر می‌اندازد، محکوم می‌کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز