خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در جمع خبرنگاران:

چرا قالیباف از مردم عذرخواهی نکرد؟ بودجه آتش‌نشانی برای خرید تجهیزات بی‌کیفیت هدر رفته است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۸۱۶

نماینده مردم تهران از گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو انتقاد کرد و گفت: اگر شهرداری تهران بودجه ندارد، پس چگونه این همه فرهنگسرا در سطح شهر می سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده با اتمام نشست علنی امروز مجلس که به ارائه گزارش حادثه پلاسکو از سوی وزیر کشور، شهردار تهران و روسای کمیسیون‌های مربوطه اختصاص داشت، باحضور در جمع خبرنگاران نسبت به نحوه ارائه گزارش قالیباف و اینکه از مردم تهران عذرخواهی نکرد، انتقاداتی را مطرح کرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به عدم تخصصی و بی کفایتی مدیر آتش نشانی پایتخت، گفت: سه سال پیش در آتش‌سوزی دیگری در همین خیابان جمهوری، دو زن درگذشتند و آتش نشانی گفت تجهیزات و نردبان نداشتند و در جریان پلاسکو نیز به دلیل همین ضعف تخصص، آنقدر آب به ساختمان بستند که پلاسکو فروریخت.

او گفت: هم اکنون آتش نشانان نیز از این رییس ناراحت هستند. رییس آتش نشانی بازنشسته ارتش است و هیچ تخصصی ندارد. چرا این مسائل در مجلس مطرح نشد؟

نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس یادآور شد: اگر همان سه سال پیش به بی‌کفایتی مدیر آتش نشانی توجه می‌شد، امروز این وضع پیش نمی‌آمد. اینکه روی آتش آب بریزند هنر نیست. باید یک فرد متخصص و باتجربه مسئولیت آتش نشانی را برعهده بگیرد که بتواند نیروهای خود را تربیت کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینکه بودجه آتش نشانی برا خرید تجهیزات بی‌کیفیت هدر رفته، نکته‌ای است که مورد بی توجهی قرار گرفته است. اینکه تمام بودجه صرف نردبان‌ها و تجهیزاتی شود که در نهایت کار نمی‌کنند، بی‌فایده است.

او تاکید کرد: اگر شهرداری تهران بودجه ندارد، پس چگونه این همه فرهنگسرا در سطح شهر می سازد.

جلودارزاده در پایان تصریح کرد: هنگامی که برای بازدید به آتش نشانی‌ها می‌رویم می گویند مشکلی ندارند و این نشان می‌دهد که مشکل اصلی در مدیریت آتش نشانی و شهرداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز