خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

توضیحات آخوندی به لاریجانی درباره عدم حضور در کمیسیون عمران

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۰۳

وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی، دلایل عدم حضورش در کمیسیون عمران مجلس و جلسه با استیضاح‌کنندگان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،متن نامه عباس آخوندی خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند که روز گذشته (۱۳۹۵/۱۱/۱۰) موضوع استیضاح اینجانب در دستور کار کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار داشت. اینجانب موفق به حضور نشدم. در ضمن جهت مزید استحضار، هیچ دعوتی نیز از سوی کمیسیون برای حضور در جلسه دریافت نکرده بودم.

مستحضر هستید که مطابق ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون باید از استیضاح‌کنندگان و وزیر مربوط برای رسیدگی به موارد استیضاح دعوت بعمل آورد که به هر دلیل این اقدام صورت نگرفته بود.

ریاست محترم و اعضای محترم کمیسیون مستحضرند که اینجانب مقید به حضور در کمیسیون هستم و تاکنون هیچ دعوتی را بی‌پاسخ نگذاشته‌ام و روابط ما همواره از موضع احترام دو سویه بوده است.

در ادامه رسیدگی به استیضاح نیز چنانچه کمیسیون مطابق آیین‌نامه با دعوت قبلی از اینجانب بخواهد که در کمیسیون حضور پیدا کنم، حتما اقدام خواهم کرد و آمادگی پاسخ به سوالات و ابهامات سوال‌کنندگان و استیضاح‌کنندگان محترم را دارم.

مراتب جهت صدور دستور مقتضی ایفاد گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز