خبرگزاری کار ایران

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعتقاد آیت‌الله هاشمی این بود که اصلاحات به عقب باز نمی‌گردد/ همکاری اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان بهتر از گذشته شده است

کد خبر : ۴۵۲۹۰۷

نماینده مجلس دهم گفت: هرکدام از افراد و بزرگان اصلاح‌طلب خود یک هاشمی هستند و آنهایی که در این مسیر حرکت می‌کنند، اثر گذارند و اینکه فکر شود اگر فردی نباشد پشت اصلاح‌طلبان خالی می‌شود و یا تضعیف می‌شوند، اینگونه نیست.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اینکه در فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چه کسی در کنار خاتمی می‌تواند به ایفای نقش محوری بپردازد و اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد، گفت: اصلاح‌طلبی بحثی نیست که قائم به فرد باشد، اصلاح‌طلبی راه خود را پیدا کرده است و بازگشت به عقب هم ندارد و  این حرف خود آقای هاشمی بود.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به آخرین دیدار فراکسیون زنان مجلس با آیت‌الله هاشمی گفت: در آخرین دیداری که اعضای فراکسیون زنان مجلس با ایشان داشتند بیان کردند که اوضاع دیگر به عقب برنمی‌گردد و با استناد به نظر ایشان بحث اصلاح‌طلبی مسیر خود را پیدا کرده و در حال پیش‌روی است.

مافی در ادامه افزود: هرکدام از افراد و بزرگان اصلاح‌طلب خود یک هاشمی هستند و آنهایی که در این مسیر حرکت می‌کنند، اثر گذارند و اینکه فکر شود اگر کسی نباشد، پشت اصلاح‌طلبان خالی می‌شود و یا تضعیف می‌شوند، اینگونه نیست .

او با اشاره به ارتباط  اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در  فعالیت‌های انتخاباتی سال ۹۶، گفت: اکنون همکاری اعتدالگرایان با اصلاح‌طلبان بسیار بهتر از گذشته است و انسجام خوبی در فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها با یکدیگر دارند و همسوتر گام برمی‌دارند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز