خبرگزاری کار ایران

حشمتیان:

رهبر انقلاب از حامیان اصلی احزاب در کشور هستند/ راه‌اندازی دفاتر خانه احزاب در استان‌ها در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۵۷

رییس خانه احزاب ایران با بیان اینکه رهبر انقلاب از حامیان اصلی احزاب در کشور هستند، گفت: مقام معظم رهبری، برای احزاب نقش و ارزش قائل هستند و از بنیانگذاران حزب جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قدرتعلی حشمتیان پیش از ظهر پنجشنبه در همایش فصلی خانه احزاب در محل وزارت کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در برخی از سخنرانی‌های خود بیان کرده‌اند که جامعه ما یک جامعه حزبی است. حزب جمهوری اسلامی و جامعه روحانیت مبارز پس از انقلاب ایجاد شدند و حزب موتلفه اسلامی نیز پیش از انقلاب تاسیس شد. از این رو می‌توان گفت که تحزب در کشور ما سابقه طولانی دارد.

او  ادامه داد: بها و ارزش دادن به حزب، ارزش و بهاد دادن به مردم است و بی اعتنایی به احزاب، بی توجهی به مردم خواهد بود و دولتمردان بی‌توجه به احزاب، به مردم بی‌توجه هستند. احزاب از مردم و برخواسته از مردم هستند.

حشمتیان همچنین با اشاره به اقدامات خانه احزاب ایران گفت: قرار است در اکثر استان‌ها، خانه احزاب را راه‌اندازی کنیم.

او افزود: در چهار ماه گذشته با مسوولیت من در خانه احزاب تاکنون 32 جلسه شورای مرکزی برگزار کردیم. وزیر کشور به قول خود برای تجهیز خانه احزاب عمل کرده و خانه احزاب را تجهیز کنند. دولت به وعده خود برای احیا خانه احزاب عمل کرد.

حشمتیان گفت: اگر احزاب قوی باشند فسادهای اقتصادی و سیاسی اتفاق نمی‌افتد. این نشان دهنده اهمیت نقش احزاب در کشور است.

رئیس خانه احزاب گفت: در دهه فجر قرار است در اکثر استان‌ها خانه احزاب را راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز