خبرگزاری کار ایران

سناتورهای جمهوری‌خواه به دنبال تصویب طرح قانون تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران در سنا

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۵۴

در ادامه رویکرد ضدایرانی دولت ترامپ در آمریکا، سناتورهای هم حزبی رییس‌جمهوری جدید این کشور طرح قانون تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران را به مجلس سنا دادند. یکی از این جمهوری‌خواهان مدعی شده رویکرد تهاجمی ایران نهایتا نیروهای این کشور را وارد خاک آمریکا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از «نیوزمکس»، مارکو روبیو، جان کورنین و تد یونگ سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی روز سه‌شنبه قانون تحریم‌های غیر هسته‌ای ایران را که بر مبنای آن تحریم‌های مالی و اقتصادی علیه فعالیت‌های غیر هسته‌ای ایران اعمال خواهد شد، به مجلس سنا معرفی کردند.

روبیو مدعی شد: «بعد از سال‌ها تساهل و تسامح یک جانبه دولت اوباما در مقابل ایران، وقت آن رسیده که آمریکا علیه حمایت‌های ایران از تروریسم و فعالیت‌های موشکی ایران و موارد نقض حقوق بشر در این کشور اقدامی انجام دهد.»

او همچنین مدعی شده که مابه دنبال کار با دولت جدید برای پاسخگو کردن ایران در مقابل تهدیدات هسته‌ای و غیرهسته‌ای این کشور هستیم.

یونگ نیز در این باره مدعی شده که «ایران یک تهدید است و برنامه موشک بالستیک این کشور، کشورهای متحد آمریکا را تهدید می‌کند. از طرفی ایران نیروهایش را گسیل کرده و عاقبت وارد خاک آمریکا نیز خواهد شد.»

او مدعی شده این قانون نتایج جدی برای ایران خواهد داشت و روشن می‌کند که فعالیت‌های ایران برای آمریکا بیش از یک بیانیه و یک درگوشی اهمیت دارد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته دونالد ترامپ فرامینی را که به موجب آن ممنوعیت فوری ورود پناهجوها و صدور ویزا برای شهروندان سوریه و شش کشور مسلمان خاورمیانه و آفریقای شمالی اعمال می‌شد را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز