خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

مدیریت شهری، نقطه اشتراک محورهای سه‌گانه تفحص از شهرداری تهران است/ حادثه پلاسکو و تفحص شهرداری تهران را به یکدیگر ارتباط ندهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۴۴

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موضوع مدیریت شهری، نقطه اشتراک محورهای سه‌گانه تفحص از شهرداری تهران است، تاکید کرد که بهتر است حادثه پلاسکو و تفحص شهرداری تهران را به یکدیگر ارتباط ندهیم.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ادامه روند آواربرداری از ساختمان پلاسکو اعلام کرد: در روزهای گذشته نمایندگان و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با حضور در جلسات ستاد بحران از نزدیک در جریان پیشبر کارها بودند و بنده نیز در مقاطعی در محل حادثه حاضر شدم و از نزدیک شاهد ادامه آواربرداری در ساختمان پلاسکو بودم.

مدیریت شهری، نقطه اشتراک محورهای سه‌گانه تفحص از شهرداری تهران است

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتقادهایی که درپی وقوع حادثه پلاسکو از قالیباف در عرصه مدیریت شهری مطرح شد، در روند تحقیق و تفحص از شهرداری تهران تاثیرگذار خواهد بود، گفت: قطعاً سعی خواهیم کرد مسائل را به یکدیگر خلط نکنیم البته درمجموع نقطه اشتراک سه محور اصلی تحقیق و تفحص از شهرداری همین موضوع مدیریت شهری در شهرداری تهران است.

بهتر است حادثه پلاسکو و تفحص شهرداری تهران را به یکدیگر ارتباط ندهیم

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به بیان دیگر مباحث و مشکلاتی که در عرصه مدیریت کلان‌شهر تهران وجود داشت، زمینه‌ساز تهیه محورهای سه‌گانه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس شده بود؛ با این حال بهتر است که این مسائل را به یکدیگر ارتباط ندهیم.

به گزارش ایلنا، واگذاری‌املاک، پروژه‌های‌مشارکتی و نحوه تعاملات شهرداری در تغییر‌کاربری‌ها محورهای سه‌گانه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را تشکیل می‌دهد که از مدتی قبل توسط گروهی از نمایندگان تهران و برخی شهرستان‌ها در مجلس کلید خورده است.

این طرح تحقیق و تفحص هم‌اکنون در کمیسیون عمران مجلس در دست بررسی است و به‌گفته سخنگوی این کمیسیون قرار است با اتمام تعطیلات دوهفته‌ای مجلس، ادامه کار بررسی آن از سر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز