خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

ضیافت ناهار وزیر خارجه قزاقستان به افتخار روسای هیأت‌های حاضر در نشست آستانه

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۴۴

وزیر خارجه امروز در یک ضیافت ناهار کاری به افتخار روسای هیات‌های ایران، روسیه و ترکیه با آنها در خصوص آخرین ترتیبات اجرایی نشست آستانه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، خیرت عبدالرحمان اف، وزیر امور خارجه قزاقستان ظهر امروز (یکشنبه) سوم بهمن در یک ضیافت ناهار کاری به افتخار روسای هیات‌های ایران، روسیه و ترکیه با آنان در خصوص آخرین ترتیبات اجرایی نشست آستانه که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود، به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت. 

وزیر امور خارجه قزاقستان در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی و تشریفاتی کشورش برای برگزاری هر چه بهتر نشست آستانه، بر آمادگی کشورش برای ارائه هرگونه کمکی به سه کشور ضامن گفت‌وگوهای آستانه به منظور موفقیت بیشتر این اجلاس تاکید کرد.

روسای هیات‌های ایران، ترکیه و روسیه نیز در این مراسم، دیدگاه‌های خود برای برگزاری موفق این نشست را مطرح کردند.

هیات‌های ایران، ترکیه و روسیه که از دیروز وارد آستانه شده‌اند رایزنی‌های مستمر و فشرده‌ای را در خصوص این نشست آغاز کرده‌اند. ریاست هیات روسی در این نشست بر عهده لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه، ریاست هیات ترکیه بر عهده سدات اونال معاون وزیر خارجه این کشور و ریاست هیات ایرانی بر عهده حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز