خبرگزاری کار ایران

وحید دستجردی در نشست شوراهای استانی جبهه مردمی:

باید همه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه، جبهه گفتمان عدالت‌خواهی، تبعیض‌ستیزی و مردم‌سالاری است و باید همه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم.

به گزارش ایلنا، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست  شوراهای  استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که روز ۵شنبه ۲۳ دی‌ماه با حضور ۳۶۲ نفر از اعضای شوراهای استانی و اعضای هیئت مؤسس این  جبهه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست در وضعی قرار داریم که آنچه انتظار داریم نمی‌بینیم و آنچه انتظار نداریم می‌بینیم لذا شرایط به هیچ عنوان مطلوب نیست.

وی ادامه داد: امروز در هر خانه‌ای وقتی سؤال از مشکلات می‌کنیم مسئله بیکاری مطرح می‌شود و کنار آن رکود بی‌سابقه و تبعیض در جامعه باعث شد تا ما کنار هم قرار گیریم و برای تغییر در وضع موجود به وظیفه خود عمل کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: این جبهه، جبهه گفتمان عدالت خواهی، تبعیض ستیزی و مردم‌سالاری است و باید همه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم.

در ادامه نشست برخی اعضای شوراهای استانی به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و با اعضای هیئت مؤسس به گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست که برای بحث و تبادل نظر درباره ساختار و سازمان جبهه و برنامه‌های آن تشکیل شده بود رئیس و اعضاء ستاد مرکزی به‌طور مشروح مطالبی بیان کردند و اعضاء نشست که شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بودند به طرح نقطه نظرات خود پرداختند، ازجمله مسائلی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت تشکیل مجامع شهرستانی و سپس مجمع ملی بود که قرار است در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود.

همچنین درباره نحوه سازمان‌دهی و تشکیل مجامع اقشار و صنوف مختلفی که برای پیوستن به جبهه اعلام آمادگی کرده‌اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد مجامع ۲۲ قشر، صنف و تشکل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تشکیل شوند و نمایندگان خود را برای حضور در مجمع عمومی معرفی کنند.

اخیراً احزاب و تشکلهای انقلابی کشور با تأسیس جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌‌ریاست حجت الاسلام رحیمیان اعلام موجودیت کردند.

اعضای هیئت مؤسس این جبهه را یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و  مرضیه وحید دستجردی تشکیل می‌دهند.

پس از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ۳۶۰ نفر چهره ملی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم از این جبهه حمایت کردند.

کد خبر : ۴۴۷۷۰۸